به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص دیدار گیتی پسند و پایاسازه تبریز گفت: تیم پایاسازه از روز قبل از شروع دیدار با توجه به اینکه ما در دور رفت سالن محل برگزاری دیدار را در اختیار آنان قرار دادیم ولی متاسفانه آقایان وقتی فهمیدند ما ساعت 17 از طریق تهران به تبریز می رسیم ساعت 15 را در اختیار ما گذاشتند که این خارج از اصول جوانمردی است البته من از دوستان خودم در تبریز که یک سانس دیگر در همان سالن و ساعت 19 به ما دادند تشکر می کنم.
عراقی زاده افزود : داور دیدار بسیار ضعیف و ترسو بود در صحنه ای که بازیکن ما در حالت دو به دروازبان بودند و از پشت قیچی شد فقط بسنده به کارت زرد کرد که اخراج صددرصد بود.
در صحنه ای دیگر داور بعد از خطا و اعلام پنالتی با جنجال عوامل پایاسازه محل خطارا تغییر داد و سه متر به کنار زمین برد که البته داور دوم که این خطا را گرفته بود جای صحیح توپ را کاشت ولی داور اول بدلیل تهدید شدن محل ضربه را تغییر داد درصورتیکه اصلا در آن صحنه حضور نداشت.
البته شاهکار ترابی داور اول جایی رنگ و بوی ترس به خود گرفت که در صحنه پنالتی در زمانی که اسماعیل پور ضربه را زد توپ با برخورد بطری آب به خارج از زمین رفت و در همان موقع ترابی ضربه مجدد اعلام کرد (فیلم صحنه موجود است) که باز با جنجال عوامل پایاسازه و بعد از ضربه لگد مربی پایاسازه به شکم داور و نظر مغرضانه ناظر داوری مبنی بر عدم امنیت در صورت تکرار ترابی حرف خود را عوض نمود.
عراقی زاده گفت : داوران ترسو که هیچگونه مردانگی در آنان نیست باید سبیل خود را بتراشند . وی گفت اینجاست که فرق است بین داور شجاع ، نترس و قاطع و چنین داوران ترسویی که زحمات یکساله تعدادی جوان را هدر داده سرمایه گذار بخش خصوصی را دلزده وبا تصمیم اشتباه پول ناپاک به سفره خود و خانواده خود می برند که انشااله به زودی تقاص آنرا پس خواهند داد چون دنیا دار مکافات است.
قائم مقام گیتی پسند گفت: غفاری مسئول دپارتمان داوری هم که گوش شنوایی ندارد و فقط شده یک فرد خنثی در دپارتمان . حالا ما تمام این صحنه ها را فیلم گرفته ایم ارائه می کنیم و در سایت باشگاه هم شاهکار آقایان را می گذاریم ولی چه فایده؟ سال قبل نیز علیرضاخان سهرابی هنوز شاهکارشان و تقدیم قهرمانی فراموشمان نشده.
این است که ما درگیر این مسائل در لیگ می شویم و حریفان آسیائی ما از ما جلو می زنند و نمایندگان ما را در آسیا متوقف می کنند.