به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام و مسئول بسیج ورزشکاران باشگاه از حضور چشمگیر اعضاء باشگاه در روز 22 بهمن خبر داد.
وی افزود کارکنان و ورزشکاران باشگاه گیتی پسند دوشادوش با 2 هزار کارگر زحمتکش گروه صنایع گیتی پسند در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت خواهند کرد.
عراقی زاده افزود : با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان غرفه ای در محل میدان امام خمینی (ره) دراین روز جهت باشگاه پیش بینی شده که در آن محل محصولات فرهنگی توزیع خواهد شد.
قائم مقام گیتی پسند گفت : از دیگر برنامه های این روز که با همکاری امور اداری و روابط عمومی گروه برگزار می شود مسابقه نقاشی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی است که بین فرزندان کارکنان گروه انجام می پذیرد و در همان محل از آنان تحویل گرفته خواهد شد. و در دیگر برنامه ها نیز مسابقه عکاسی با موبایل با موضوع کاروان گیتی پسند در راهپیمایی خاطره انگیز 22 بهمن است که در پایان به اثرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
مسئول بسیج ورزشکاران باشگاه در پایان گفت: باشگاه گیتی پسند همواره بر اصول خود که روحیه انقلابی است پایبند بوده و در همه برنامه های مرتبط حضوری فعال خواهد داشت.

01
02