به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، علی طاهری مدیر عامل باشگاه گیتی پسند در گفت‌وگویی در مورد اینکه گفته می‌شود دیدار هفته هشتم لیگ برتر فوتسال آخرین فرصت به کادرفنی این تیم است، اظهار داشت: این حرف‌ها گمانه‌زنی دوستان است، از اساس این خبرها را رد می‌کنم. محمد کشاورز تازه هفت هفته است که سرمربی شده، او تازه در ابتدای راه مربیگری است و باید به او زمان داد. مربیان بزرگ هم نقاط ضعف و قوتی دارند که محمد کشاورز هم از این قاعده مستثنی نیست.
وی ادامه داد: هنوز به این جمع‌بندی نرسیده‌ایم که او را برکنار کنیم. بالاخره بعد از هر باختی صحبت‌هایی می‌شود. وقتی تیم می‌بازد باید ریشه‌یابی شود.
مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند تاکید کرد: ما امسال تیم را با تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها بستیم. مجید تیک‌دری، سجاد بندی سعدی و ... از جمع ما جدا شدند و حسن لولاکی، علی آذرپرور، علی عابدین، احسان سهیلی‌مقدم و سعید افشار به تیم اضافه شدند. در واقع هفت بازیکن از تیم سال گذشته‌مان داریم و تمرین‌مان را نیز دیر شروع کردیم و تا تیم با هم هماهنگ شوند، زمان می‌برد. در این‌باره مشکل خاصی نیست.
علی طاهری در مورد درگیری بازیکن و مربی تیمش با هم (افشین کاظمی با بی‌غم) تصریح کرد: بعد از بازی با مس سونگون که تیم باخت، این دو نفر با هم صحبتی داشتند که ظاهرا کمی هم به درازا کشیده شده، آنها به کمیته انضباطی باشگاه خواهند آمد و دراین‌باره توضیح خواهند داد.