به گزارش روابط عمومی باشگاه، تیم والیبال گیتی‌پسند چهارشنبه _29 آذرماه_ در هفته دوازدهم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال از ساعت 16 میهمان شهرداری گنبد بود که این دیدار با نتیجه سه بر یک به نفع گنبدی‌ها به پایان رسید.

دست اول: در این ست دوتیم پایاپای پیش رفتند، اما در ادامه گنبدی‌ها دو امتیاز اختلاف به وجود آوردند. شاگردان عقیلی با جبران امتیازات از دست رفته جلو افتادند، برتری مدام بین تیم‌ها تغییر می‌کند، گنبد به امتیاز ۲۰ رسید. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع گنبدی‌ها تمام شد.

دست دوم: بلندقامتان گیتی‌پسند این ست را مقتدرانه شروع کردند و به امتیاز ۱۰ رسیدند، برتری گیتیزن‌ها ادامه داشت و در نهایت این دست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به نفع شاگردان عقیلی تمام شد.

دست سوم: شهرداری گنبد این دست را خوب شروع کرد، اختلاف امتیاز به وجود آورد. آرمین رنجبر در این دست از بازی اخراج شد، تلاش اصفهانی‌ها برای جبران امتیازات فایده‌ای نداشت و دست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع شهرداری گنبد تمام شد.

دست چهارم: در دست چهارم دو تیم پایاپای پیش رفتند، گنبد اختلاف ایجاد کرد، اما گیتیزن‌ها با جبران امتیازات از دست رفته جلو افتادند. شاگردان عقیلی به امتیاز ۲۰ رسیدند، گنبدی‌ها ادامه دادند تا بازی به تساوی کشیده شد. در نهایت این ست با نتیجه ۳۱ بر ۲۹ به نفع شهرداری گنبد تمام شد.