به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، تیم والیبال گیتی‌پسند چهارشنبه _29 آذرماه_ در هفته دوازدهم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال از ساعت 16 میهمان شهرداری گنبد است.
گیتیزن‌ها هفته گذشته در اصفهان مقابل تیم قدرتمند فولادسیرجان به میدان رفتند که با نتیجه سه بر صفر بازی را واگذار کردند، شاگردان عقیلی در حال حاضر با هفت پیروزی، چهار شکست و 21 امتیاز در رده چهارم جدول قر ار دارند.
قرمزپوشان اصفهانی سه هفته متوالی است که در خانه و خارج از خانه از حریفان خود شکست می‌خورند و همین موضوع باعث شده تا از رده دوم جدول به رده چهارم سقوط کنند.
تیم والیبال شهرداری گنبد در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال میزبان شهداب یزد بود که با نتیجه سه بر یک شکست خورد. گنبدی‌ها در حال حاضر با دو پیروزی، 9 شکست و 11 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند.
باتوجه بر اینکه تنها دو هفته تا پایان دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال باقی مانده است، تیم والیبال گیتی‌پسند اگر می‌خواهد در پایان این مرحله جایگاه خوبی داشته باشد و از بحران خارج شود باید در این دو هفته حریفان خود را شکست دهد، در غیر این صورت به رده‌های پایین تر جدول سقوط خواهد کرد.