به گزارش روابط عمومی باشگاه گیتی‌پسند، تیم والیبال گیتی‌پسند امروز چهارشنبه _۲۲ آذر‌ماه_ در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات اصفهان مقابل فولادسیرجان به میدان رفت که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود نماینده سیرجان به پایان رسید.

اسامی تیم والیبال گیتی‌پسند: 
هومن باقری، امیرحسین ساداتی، مصطفی رئیسیان، مهدی بیاتی، آرمین رنجبر، بهنام حاجی پور، رمضان صحبتی، مهران توانا، سعید آقاجانی، مرصاد آقا جانی، شادمهر کمایی، محمدرضا مشیدی، علی زارع، ابوالفظل مهدیان
سرمربی تیم گیتی پسند: سعید عقیلی

اسامی تیم والیبال فولاد سیرجان:
محمد موسوی عراقی، محمد طاهر وادی، اشکان حق دوست، عارف مرادی، امین علوی، مجتبی میرزا جانپور، شهروز همایون فرمنش، امین خواجه خلیلی، محمد فلاح، آرمان رحمانی، پوریا حسین خان زاده، محمدرضا نجاتی پور، مهدی مرندی، احمدرضا شهسواری
سرمربی: بهروز عطایی

ست اول: در این ست فولادسیرجان اختلاف امتیاز ایجاد کرد، اما گیتیزن‌ها بازی را در امتیاز ۱۴ به تساوی کشاندند. در ادامه شاگردان عطایی عملکرد بهتری داشتند و این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نفع فولادسیرجان به پایان رسید.

ست دوم: در این ست دوتیم پایاپای پیش رفتند، ملی‌پوشان سیرجانی با استفاده از تجربه خود اختلاف امتیاز به وجود آوردند، اما شاگردان عقیلی در امتیاز ۱۶ بازی را به تساوی کشاندند. فولادی‌ها به امتیاز ۲۰ رسیدند، در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع شاگردان عطایی تمام شد.

ست سوم: دو تیم پایاپای پیش آمدند، سیرجانی‌ها چند اختلاف امتیازی ایجاد کردند که گیتیزن‌ها بازی را در امتیاز ۱۶ به تساوی کشاندند. شاگردان عطایی به امتیاز ۲۰ رسیدند، در پایان این ست با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به نفع فولادسیرجان تمام شد.