به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند تیم والیبال باشگاه گیتی‌پسند چهارشنبه _‌پانزدهم آذر‌ماه_ در هفته دهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در سالن آیت‌الله خاتمی اردکان رو در روی ایفاسرام قرار گرفت که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع ایفاسرام اردکان تمام شد.

اسامی بازیکنان تیم والیبال گیتی‌پسند: هومن باقری، امیرحسین ساداتی، مصطفی رئیسیان، مهدی بیاتی، آرمین رنجبر، بهنام حاجی پور، رمضان صحبتی، مهران توانا، سعید آقاجانی، مرصاد آقا جانی، شادمهر کمایی، محمدرضا مشیدی، علی زارع، ابوالفظل مهدیان
سرمربی تیم گیتی پسند: سعید عقیلی

در ست اول این دیدار گیتیزن‌ها عملکرد خوبی داشتند و با کسب امتیازات حساس و نتیجه ۲۶ بر ۲۴ این ست را به نام خود تمام کردند، در ست دوم ایفاسرام برای پیروزی پا به میدان گذاشت و موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ این ست را به نفع خود تمام کند.

در ست سوم شاگردان سعید عقیلی که قصد نداشتند بازنده از میدان بیرون بروند با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ پیروز شدند، در ست چهارم بازیکنان ایفاسرام با حمایت هواداران خود با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به برتری رسیدند تا نتیجه این دیدار در ست پنجم مشخص شود.

در ست پنجم تیم والیبال گیتی‌پسند عملکرد خوبی نداشت و بازیکنان ایفاسرام با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ این ست را به نام خود تمام کردند.

گیتی پسند علی رغم این شکست با 7 برد در جایگاه دوم جدول باقی ماند.