به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، تیم والیبال گیتی‌پسند امروز یکشنبه _دوازدهم آذرماه_ در هفته نهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در تهران مقابل پیکان صف آرایی کرد که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود پیکان تمام شد.

در ادامه صحبت‌های مربیان و بازیکنان تیم‌های پیکان و گیتی‌پسند را می‌خوانید:

پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران:
بازی خوب و جذابی بود، مخصوصاً در ست اول هر دو تیم بازی با کیفیتی را به نمایش گذاشتند که از سطح دو تیم بالاتر بود. می دانستیم بازی سختی داریم، اما از نظر روانی آماده این بازی بودیم. بازیکنان اعتماد به نفس خوبی پیدا کردند. به بازیکنانم تبریک می گویم که هر وقت اراده کنند نمایش خوبی دارند و امیدوارم این روند ادامه یابد.
فولاد سیرجان حریف هفته آینده پیکان صدرنشین لیگ است و ملی پوشان و کادر فنی خیلی خوبی را در اختیار دارد. این تیم از تیم‌های ریشه‌دار لیگ والیبال است که امسال سرمایه گذاری خیلی خوبی انجام داده و به همین دلیل کار سختی در سیرجان داریم. به تیم و اعتماد به نفس بازیکنان امیدوار شدم. امیدوارم بتوانیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم و دست پر سیرجان را ترک کنیم.
یکی از صحبت هایی که در روزهای اخیر با مدیرعامل باشگاه انجام داده ایم این است که برای نیم فصل نقاط ضعف خود را شناسایی و برطرف کنیم و چند بازیکن را به ترکیب اضافه کنیم. از رئیس سازمان لیگ درخواست کردیم که تیم ها در نیم فصل بتوانند یارگیری کنند. اگر این اتفاق رخ ندهد، کیفیت بازی ها شاید پایین بیاید. شاید برخی بازیکنان باشند در یک تیم عملکرد خوبی نداشته باشند اما در تیم دیگری بتوانند نماشی بهتری از خود نشان دهند. قوانینی گذاشته اند که پیکان در همان چارچوب یارگیری خواهد کرد.

سعید عقیلی سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان:
اسیر سرماخوردگی چند بازیکن شدیم و کمی بدشانسی آوردیم. پیکانی‌ها خوب سرویس زدند و عملکرد خوبی داشتند و به آنها تبریک می گویم. امیدوارم بتوانیم ریکاوری خوبی برای بازی هفته آینده داشته باشیم و به مسابقات برگردیم و در بازی با ایفاسرام نتیجه خوبی کسب کنیم. گیتی پسند در کار گروهی عالی است و به همین دلیل توانستیم 7 برد کسب کنیم. والیبال همین است و گاهی بازیکنان نمی توانند خوب کار کنند و نتیجه را واگذار می کنند؛ این یک امر عادی است.

مبین نصری بازیکن پیکان تهران:
خدا را شکر که سه بر صفر برنده شدیم. گیتی پسند تیم دوم جدول بود و می دانستیم بازی سختی داریم، اما با آنالیز دقیق و تلاش بازیکنان توانستیم به هدف خود برسیم. برخی مواقع بازی از دست پیکان خارج شد، اما به خودمان آمدیم و توانستیم برنده مسابقه باشیم. گیتی‌پسند تیم سخت کوشی است و کم نمی آورد. می دانستیم که چگونه باید با آنها بازی کنیم و به همین دلیل توانستیم به پیروزی برسیم.
هفته آینده با فولاد سیرجان بازی داریم. لیگ امسال به گونه ای شده است که تمام تیم‌ها غیر از فولاد سیرجان و شهداب، نزدیک به هم هستند. سیرجان تیم خوبی است و ملی پوشان زیادی در اختیار دارد، اما چاره ای غیر از برد نداریم. شروع خوبی در لیگ امسال نداشتیم، اما از بازی شهداب هم قسم شدیم که بهتر بازی کنیم و برنده بازی ها باشیم.

هومن باقری کاپیتان گیتی پسند اصفهان:
به تیم خوب پیکان تبریک می گویم، چون روی دور برد افتاده است. 7 هفته حریفان خود را شکست دادیم و می دانستیم که بازی خیلی سختی مقابل پیکان داریم، چون هم کادر فنی خیلی خوب و هم بازیکنان باتجربه ای در اختیار دارد. آنها نشان دادند که پیکان هستند و توانستند گیتی پسند را شکست دهند.