به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، تیم والیبال گیتی‌پسند امروز _چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه_ در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶:۲۰ در سالن مخابرات رو در روی تیم والیبال طبیعت به میدان رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود قرمزپوشان اصفهانی به پایان رسید.

در ادامه صحبت‌های سرمربیان و بازیکنان تیم‌های والیبال گیتی‌پسند و طبیعت را مشاهده می‌کنید:

سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی پسند

تیم طبیعت چندین بازیکن ملی پوش در اختیار دارد که در بازی امروز خیلی خوب کار کردند و خطا کم تری داشتند، اما ما با آنالیز دقیقی که داشتیم پیروز شدیم. در دست اول اسیر بازی خوب و هوشمندانه تیم حریف شدیم و با اشتباهات فردی که صورت گرفت این ست را واگذار کردیم، اما در ست‌های بعدی بازیکنان آن چیز که خواسته بودیم را انجام دادند و به پیروزی رسیدیم.

محمدرضا مشیدی بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند

بازی خوبی بود، به این پیروزی خانگی نیاز داشتیم. با نتایج خوبی که در هفته‌های گذشته رقم زدیم، مقابل طبیعت با انگیزه ظاهر شدیم و با یک آنالیز طبیعت را هم از پیش رو برداشتیم. هفته گذشته در رفسنجان تیم پر مهره مس را شکست دادیم، دلیل این پیروزی‌ها اصول و برنامه‌ای است که کادرفنی دارد.

ابراهیم وادی سرمربی تیم والیبال طبیعت

بازی خوبی شاهد بودیم، در ست اول مسابقه جنگنده ظاهر شدیم و به پیروزی رسیدیم، اما در دیگر ست‌ها جنگندگی لازم را نداشتیم و حتی بازی خودمان را هم نکردیم. در کل از عملکرد شاگردانم رضایت ندارم، به تیم خوب گیتی پسند هم این پیروزی را تبریک می‌گویم، تیم جوان و جنگنده‌ای هستند که امیدوارم در ادامه راه هم نتایج خوبی رقم بزنند. ماهم باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

اتفاق مثبتی در اسلامشهر رخ داده که باشگاه طبیعت علاوه بر بسکتبال در رشته والیبال هم تیم‌داری می‌کند و بدون هیچ چشم داشتی عمل خیرخواهانه انجام می‌دهد. از مسئولان برای این بستری که فراهم کردند، تشکر می‌کنم.

سهند الله‌وردیان سرعتی زن تیم والیبال طبیعت

ست نخست را خوب شروع کردیم و با کنترل بازی این ست را به نام خود تمام کردیم، اما از ست دوم به بعد گیتی‌پسند حریف جنگنده تری ظاهر شد، فصل گذشته که در جمع اصفهانی‌ها بودم چنین روحیه جنگنده‌ای داشتند. شاگردان عقیلی پشت خط زن‌های ما را از کار انداخته و توپ ‌گیری خوبی داشتند. در کل تیم ما از لحاظ روانی و فنی افت کرد و مسابقه را واگذار کردیم.

طبیعت اولین سال حضور خود در لیگ برتر والیبال را تجربه می‌کند که بازیکنان و مجموعه خوبی داریم، هدف گذاری باشگاه برای سال اول حضور در پلی‌آف است تا در سال بعد با یارگیری بهتر، تیم را تقویت کنند.