به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، تیم والیبال گیتی‌پسند امروز _چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه_ در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶:۲۰ در سالن مخابرات رو در روی تیم والیبال طبیعت به میدان رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود قرمزپوشان اصفهانی به پایان رسید.

اسامی بازیکنان گیتی‌پسند:
امیرحسین ساداتی، مصطفی رئیسیان، هومن باقری، بهنام حاجی‌پور، رمضان صحبتی، شاهین توانا، مرصاد آقاجانی، شادمهر کمائی، محمدرضا مشیدی، آرمین رنجبر، ابوالفضل مهدیان و علی زارع.

اسامی بازیکنان طبیعت اسلام‌شهر:
رادین احمدی، مهدی رضایی، اسماعیل مسافر، امید زارع، محراب ملکی، رامین خانی، محمد جمالی، سهند اله‌وردیان، رسول حسینی، سهیل کمال‌آبادی، علی رمضانی، فردین قلعه‌قوند، ابوالفضل قلی‌پور و امیرحسین حلال‌خور

در ست اول دوتیم بازی را پایاپای شروع کردند، گیتی‌پسند روی سرویس خوب ساداتی دو امتیاز جلو افتاد و سرمربی طبیعت تایم استراحت گرفت. بازی در امتیاز ۱۷ به تساوی کشیده شد که در نهایت طبیعت با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ این ست را به نام خود تمام کرد.

در ست دوم طبیعت اختلاف امتیاز ایجاد کرد، اما بازیکنان گیتی‌پسند با جبران امتیازات، مسابقه را به تساوی کشاندند و پیش افتادند. زمانی‌که شاگردان عقیلی به امتیاز ۱۵ رسیدند، سرمربی طبیعت تایم استراحت گرفت، اما تاثیری در روند بازی نداشت و این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

در ست سوم قرمزپوشان اصفهانی بازی را با قدرت شروع کردند و این قدرت نمایی تا امتیاز آخر ادامه داشت و در نهایت ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود شاگردان عقیلی تمام شد.

در ست چهارم گیتی‌پسند کاملا سوار بر بازی بود و موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ این ست را هم به نام خود تمام کند.

گیتی پسند با این پیروزی با 5 برد موقعیت خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد.