به گزارش روابط عمومی باشگاه‌ فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، هفته چهارم لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه _۱۷ آبان‌ماه_ با هفت دیدار آغاز شد که در یکی از این دیدارها گیتی‌پسند میزبان پاس گرگان بود و با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را از پیش رو برداشت.

در ادامه صحبت‌های سرمربی و بازیکنان دوتیم را می‌خوانید:

سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند

خداراشکر پیروز شدیم، از بازیکنان کاملا راضی هستم، تمام دستورات و کارهایی که در تمرینات صورت گرفته بود را به نحو احسنت در بازی پیاده کردند و مزد بازی خوب خود را گرفتند. انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتیم، گرگان بازیکنان توانمندی دارد، اما تیم ما در این دیدار بهتر بازی کرد که امیدوارم پیروزی‌های ما در بازی‌های بعدی تدوام داشته باشد.

بهنام حاجی‌پور بازیکن گیتی‌پسند

ابتدا به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم که یک بازی زیبا ارائه دادند. مسابقه سختی بود، پاس گرگان هفته گذشته پیکان را متوقف کرده بود، اما ما با یک آنالیز مناسب مقابل این تیم سه امتیاز را کسب کردیم. همه تلاش خود را انجام می‌دهیم و برای پیروزی با حداکثر امتیاز به میدان می‌رویم، خداراشکر با وجود اینکه بازی سختی داشتیم پیروز شدیم. تیم حریف دوست نخست را واگذار کرده بود و در ست سوم ریسکی بازی کرد، اما ما مسابقه را کنترل کردیم.

فرید حق شناس بازیکن تیم والیبال پاس گرگان

متاسفانه در این دیدار بازی خوبی ارائه ندادیم و از فرصت ها استفاده نکردیم. گیتی‌پسند از حمایت هوادارن خود برخودار بود و پیروز شد که به آن‌ها تبریک می‌گویم. در ست سوم تا یک جایی جلو بودیم، اما متاسفانه در بعضی صحنه‌ها اشتباهاتی از سوی تیم ما و داوری رخ داد که نتوانستیم این ست را بگیریم.

عیسی سنگدوینی سرمربی تیم والیبال پاس گرگان

ابتدا به دو تیم خسته نباشید و به گیتی‌پسند این پیروزی را تبریک می‌گویم. از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم، به آن‌ها گفته بودم باید با حوصله بازی کنیم، اما این‌طور عمل نکردند، گیتی‌پسند هم از شرایطی میزبانی و حضور هواداران بیشترین بهره را برد و پیروز شد. وقتی از فرصت‌ها و موقعیت‌ها استفاده نکنید، ضربه می‌خورید.