🔴🏐
به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، تیم والیبال گیتی‌پسند در هفته چهارم لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه _۱۷ آبان‌ماه_ از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات میزبان تیم والیبال پاس گرگان بود که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود گیتی‌پسند تمام شد.

اسامی بازیکنان گیتی‌پسند: امیرحسین ساداتی، مصطفی رئیسیان، مهدی بیاتی، هومن باقری، بهنام حاجی‌پور، رمضان صحبتی، شاهین توانا، مرصاد آقاجانی، شادمهر کمائی، محمدرضا مشیدی، آرمین رنجبر، ابوالفضل مهدیان و علی زارع.

سرمربی: سعید عقیلی

اسامی بازیکنان پاس گرگان: هادی شورکابی، مختار بوش، محمدکاظم غفاری، امیرحسین صداقت، عرفان جلالی‌نژاد، سلیم چپرلی، متین احمدی، محسن دلاوری، علیرضا تابان، فرید حق‌شناس، سجاد صیفب‌نیا، شایان شاهسوند، حسین حاجی‌کلاته و مرتضی طباطبائی‌.

سرمربی: عیسی سنگدوینی

ست اول: بازیکنان گیتی‌پسند این ست را خوب شروع و اختلاف امتیاز ایجاد کردند، هرچه از بازی گذشت پاس گرگان هم بازی را در دست گرفت و اختلاف امتیاز کم کرد، اما در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود گیتی‌پسند تمام شد.

ست دوم: دو تیم بازی را پایاپای شروع کردند، اما گیتی‌پسند با یک بازی بهتر اختلاف امتیاز ایجاد کرد. پاس گرگان اختلاف را کاهش داد که سعید عقیلی با تعویض‌های به موقع این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع تیم خود تمام کرد.

ست سوم: قرمزپوشان اصفهان ست سوم را بد شروع کردند، اما در ادامه بازی را به تساوی کشاندند و با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسیدند.

🔴 گیتی‌پسند ۳ _ پاس گرگان صفر
▪️ ست اول: ۲۵ بر ۲۱ گیتی‌پسند
▫️ ست دوم: ۲۵ بر ۱۸ گیتی‌پسند
▪️ ست سوم: ۲۶ بر ۲۴ گیتی‌پسند

@fcgitipasand