به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه دهم آبان) برگزار شد.
تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و سایپا تهران در این هفته به مصاف هم رفتند که نماینده اصفهان سه بر صفر به پیروزی رسید.
مربیان و بازیکنان گیتی‌پسند و سایپا تهران در ارزیابی این دیدار اظهار داشتند:

امیر حسینی سرمربی تیم والیبال سایپا

این پیروزی را به گیتی پسند تبریک می‌گویم، بازی خوبی ارائه دادند. ما نتوانستیم کاری که می‌خواستیم را انجام دهیم. دریافت کننده اول تیم ادریس دانش‌فر آسیب دیده که جایگزین او کارایی لازم را نداشت و به مشکل خوردیم. می‌توانستیم برنده بازی باشیم، خیلی از مواقع جلو تر از گیتی‌پسند بودیم، اما جوانی تیم کار دستمان داد.

رضا صفایی کاپیتان تیم والیبال سایپا

بازی خوبی بود، این پیروزی را به گیتی‌پسند تبریک می‌گویم. پر اشتباه ظاهر شدیم، در مسابقات لیگ بد بازی می‌کنیم، اما در مسابقات دوستانه عملکرد خوبی داشتیم که نمی‌دانم مشکل کار کجاست. امیدوارم روی نقاط ضعف کار کنیم و در هفته آینده به پیروزی برسیم.

سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند

بازی کیفیت خوب داشت، می‌دانستیم سایپا تیم جنگنده‌ای است و کادر خوبی دارد. در هفته‌ای که گذشت تمرینات لازم را انجام دادیم و در نهایت نتیجه بازی به نفع ما رقم خورد. بازیکن پشت خط ما مصدوم است، اما امیرحسین ساداتی به خوبی جای او را پر کرد.

هومن باقری کاپیتان تیم والیبال گیتی‌پسند

خوشبختانه سه امتیاز گرفتیم و پیروز شدیم، بازی سختی مقابل جوانان با انگیزه سایپا داشتیم. یکسری مواقع به ما فشار وارد می‌کردند و جلو می‌افتادند، اما با کمک خدا، هواداران و تدابیر مربیان به پیروزی رسیدیم.