تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر با نتیجه ۳۱ بر ۲۱ پیکان را در سبزوار ‌شکست داد.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، هفته پنجم سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور امروز _دوشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه_ آغاز شد که تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۴:۰۰ در سالن شهید الداغی سبزوار به‌مصاف پیکان خراسان رفت و در یک بازی درخشان و کاملا برتر با نتیجه ۳۱ بر ۲۱ به پیروزی رسید.

شاگردان کیوان صادقی که دومین بازی خارج‌ از خانه فصل خود را مقابل پیکان سبزوار برگزار می‌کردند باوجود بازی در برابر دیدگان هواداران میزبان عملکرد استثنایی از خود به نمایش گذاشتند و نیمه‌اول را با پیروزی ۱۳ بر ۱۰ به‌سود خود به پایان رساندند.

در نیمه‌دوم نیز روند بی‌نظیر گیتیزن‌های هندبالیست تداوم پیدا کرد و قرمزپوشان گیتی‌پسند با افزایش اختلاف مقابل میزبان و گل‌های دیدنی در خط‌حمله و نمایش قابل‌قبول در خط‌دفاعی، با ۱۰ گل از حریف پیش افتادند و در نهایت با نتیجه فوق‌العاده ۳۱ بر ۲۱ پیروز شدند تا چهارمین برد متوالی آن‌ها در هفته پنجم رقم بخورد.

تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان که فقط در هفته نخست متوقف شده بود از هفته دوم تا هفته پنجم همه حریفان را از پیش‌روی برداشت و اکنون با ۹ امتیاز شانس صدرنشینی و حضور در جایگاه دوم جدول را در پایان رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر دارد.