تیم هندبال گیتی‌پسند در چهارمین بازی لیگ برتر از ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه هفته جاری مقابل نفت‌وگاز گچساران خواهد ایستاد.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، با پیگیری هفته چهارم سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در روز _دوشنبه بیست‌ودوم آبان‌ماه_ تیم هندبال گیتی‌پسند در سالن سجادی اصفهان از ساعت ۱۶:۰۰ میزبان نفت‌وگاز گچساران خواهد بود.

هندبالیست‌های گیتی‌پسند در سه هفته ابتدایی لیگ برتر عملکرد خیلی‌خوبی از خود به‌نمایش گذاشتند و پس از تساوی در هفته نخست مقابل زغال‌سنگ طبس، به‌ترتیب در هفته دوم و سوم در خرم‌آباد تیم پرستاره پلیمر خلیج‌فارس را شکست دادند و در خانه هم از سد فرازبام خائیز دهدشت گذشتند.

شاگردان کیوان صادقی هم‌اکنون با ۵ امتیاز و تفاضل‌گل کمتر نسبت به زغال‌سنگ طبس در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر ایستاده‌اند و باید مقابل نفت‌وگاز گچساران قرار بگیرند که گرچه در جایگاه هفتم جدول حضور دارد اما از تیم‌های پرهزینه لیگ است.

تیم هندبال گیتی‌پسند برای کسب سومین پیروزی متوالی خود و صعود به صدر جدول عزم و اراده خود را جذب کرده و به‌دنبال این است تا در سالن خانگی‌اش و در میان حمایت هواداران اصفهانی در برابر نفت‌وگاز گچساران صاحب پیروزی شود و روند فوق‌العاده‌اش در نیم‌فصل نخست را ادامه دهد.