تیم هندبال گیتی‌پسند در سومین بازی لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:15 روز دوشنبه میزبان فرازبام خائیز دهدشت خواهد بود.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پس از نزدیک به دو ماه بالاخره در هفته جاری از سر گرفته خواهد شد و تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب هفته سوم مسابقات از ساعت 16:15روز _دوشنبه پانزدهم آبان‌ماه_ در سالن سجادی از فرازبام خائیز دهدشت میزبانی خواهد کرد.

هندبالیست‌های گیتی‌پسند طی دو هفته ابتدایی لیگ‌برتر به یک تساوی خانگی مقابل زغال‌سنگ طبس و یک پیروزی ارزشمند خارج‌ازخانه در برابر پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد دست پیدا کردند تا در جدول رده‌بندی سه امتیازی شوند و در شرایطی که آمادگی بسیار خوبی برای ادامه بازی‌های فصل داشتند به‌علت حضور تیم‌ملی در بازی‌های آسیایی هانگژو چین و انتخابی المپیک پاریس به تعطیلات رفتند.

شاگردان کیوان صادقی در مدتی که مسابقات لیگ‌برتر با وقفه‌ای طولانی‌مدت روبه‌رو شده بود با انجام تمرینات حساب‌شده و پرفشار تکنیکی، تاکتیکی و بدنسازی به‌دنبال حفظ هماهنگی و انسجام تیمی بودند تا در بهترین شرایط روحی و جسمی بازی‌های لیگ‌برتر را از سر بگیرند و در بازی روز دوشنبه مقابل فرازبام به‌دنبال کسب نخستین پیروزی خانگی در فصل جاری خواهند بود.