سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند گفت: خداروشکر توانستیم دو امتیاز کامل این بازی بزرگ را به‌دست آوردیم و از همین‌رو به شاگردانم بابت عملکرد خیلی‌خوب‌شان تبریک می‌گویم.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، کیوان صادقی پس از برتری مهم و فوق‌العاده تیم هندبال گیتی‌پسند در خانه تیم پرمهره پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد اظهار کرد: سخت‌ترین بازی‌مان مقابل پلیمر خلیج‌فارس بود، تیم ما دو هفته خیلی‌سخت را پشت‌سر گذاشت و خداروشکر توانستیم دو امتیاز کامل این بازی بزرگ را به‌دست آوردیم و از همین‌رو به شاگردانم بابت عملکرد خیلی‌خوب‌شان تبریک می‌گویم.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف کوبل‌داوری که می‌توانست نتیجه را عوض کند افزود: اما واقعا به‌خاطر اتفاقاتی که در بازی‌های لیگ برتر رقم می‌خورد متاسفم و هیچ‌کس پیگیر آن نمی‌شود‌؛ امیدوارم فدراسیون هندبال نظارت ویژه‌ای روی بازی‌های لیگ داشته باشد‌‌‌. این‌طور نیست که هر داوری هرطور که دوست دارد و به‌سمت هر تیمی که تمایل دارد سوت بزند.

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی‌بر اینکه تیم پلیمر هم به نوع داوری اعتراض داشت با کنایه گفت: پلیمر هم باید نسبت به قضاوت تیم داوری معترض باشد؛ زیرا آن‌ها هشت گل عقب بودند اما توانستند بازی را در چنین شرایطی مساوی کنند!