بازیکن تیم هندبال گیتی‌پسند گفت: بچه‌های تیم خیلی‌کم در کنار یکدیگر تمرین کردند و همین کار را سخت کرد اما در ادامه لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، رضا عزتی در انتهای دیدار برابر زغال‌سنگ طبس در هفته اول لیگ برتر هندبال اظهار کرد: بازیکنان تیم ما همه جوان هستند و تعداد جلسات تمرینی کمی در کنار یکدیگر بودیم، من نیز شب گذشته با گیتی‌پسند قرارداد امضا کردم و همین باعث شد آن‌طور که باید نتوانیم بازی دلخواه‌مان را به نمایش بگذاریم. اما انشالله با تمرینات بیشتر به پیش می‌رویم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم چرا که بازیکنان جوانی داریم.

وی درباره نیمه‌اول و اختلاف نتیجه با زغال‌سنگ افزود: در نیمه‌اول بچه‌ها حریف را دست‌کم گرفته بودند؛ مهره‌های ملی‌پوشی داریم و هرکدام از بچه‌ها در رده‌های مختلف تیم‌ملی بازی می‌کنند. به‌هرحال در بازی‌های اول همیشه اتفاقات این‌چنینی می‌افتد و نباید انتظارات زیادی داشت اما در نیمه‌دوم توانستیم خودمان را جمع کنیم و حداقل به تساوی برسیم.

بازیکن تیم هندبال گیتی‌پسند درخصوص عملکرد انفرادی خود که منجر به زدن ۹گل در بازی هم شد تصریح کرد: بازی اول من برای گیتی‌پسند بود و دیر هم به تیم اضافه شدم و همین باعث شده بود با سایر بچه‌ها هماهنگ نباشم اما قطعا به‌مرور زمان بهتر چه از لحاظ انفرادی و چه از لحاظ تیمی خواهیم شد.