هندبالیست تیم گیتی‌پسند گفت: شاکله تیم‌مان نسبت به فصل گذشته حفظ شده و تلاش می‌کنیم با هماهنگی به‌وجود آمده میان بازیکنان فصل گذشته و جدید، در بین مدعی‌ها بایستیم.

علی شیرانی که با تمدید قرارداد خود، یک‌فصل دیگر در جمع گیتیزن‌های هندبالیست باقی‌ماند در گفت‌وگو با روابط‌عمومی باشگاه در رابطه با تمرینات آماده‌سازی تیم هندبال گیتی‌پسند اظهار کرد: نزدیک به دو هفته است که تیم‌مان برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال کامل شده و درحال آماده‌سازی هستیم. انشالله با کسب هماهنگی‌های موردنیاز، در شرایط کاملا آماده در هفته نخست لیگ برتر از زغال‌سنگ طبس میزبانی خواهیم کرد.

وی درخصوص شرایط بازیکنان و برنامه‌ای که پیش‌پای باشگاه‌هاست افزود: مقداری کم‌وکاست و آسیب‌دیدگی در تیم وجود داشته اما خوشبختانه بچه‌ها به تمرینات رسیدند و سعی می‌کنیم با نهایت تلاش در دو هفته ابتدایی لیگ آمادگی خوبی داشته باشیم و برنامه‌ریزی کنیم تا با تمهیداتی که کادرفنی در نظر گرفته، در تعطیلات برای ادامه فصل آماده شویم.

هندبالیست باتجربه تیم گیتی‌پسند با تاکید بر جوان‌گرایی باشگاه و البته حفظ شاکله تیم، نسبت به کسب نتایج مناسب ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: باتوجه به اینکه سال گذشته از یک تیم جوان و آینده‌دار برخوردار بودیم، در فصل جدید هم سیاست باشگاه حفظ شاکله تیم و جذب چند بازیکن برای برطرف‌کردن نقاط ضعف و تبدیل آن‌ها به نقاط قوت بوده است. هماهنگی سال گذشته در تیم وجود دارد و می‌توانیم کنار یکدیگر بهترین خودمان باشیم. احساس می‌کنم می‌توانیم یکی از مدعیان حضور در رتبه‌های بالایی جدول باشیم و قطعا تلاش‌مان را برای سربلندی باشگاه به‌کار خواهیم برد.