تیم هندبال گیتی‌پسند در هفته نخست فصل جدید لیگ‌برتر هندبال، فردا راس ساعت ۱۶:۰۰ از زغال‌سنگ طبس پذیرایی می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه گیتی‌پسند، انتظارات برای شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال باشگاه‌های کشور فردا به پایان می‌رسد و شاگردان کیوان صادقی عصر روز _دوشنبه سیزدهم شهریورماه_ در چارچوب هفته نخست سی‌وششمین دوره مسابقات از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن سجادی اصفهان میزبان زغال‌سنگ طبس خواهند بود.

تیم هندبال گیتی‌پسند پس از نخستین تجربه حضور در سطح اول هندبال کشور و کسب نتایج درخشان آن‌هم با یک تیم جوان و جویای‌نام، با حمایت مدیریت باشگاه و بهره‌مندی از کادرفنی بادانش، چشم به فصل جدید مسابقات دوخته است تا بتواند با استفاده از تجربیات فصل گذشته، مجددا استان اصفهان را در جدال با سایر حریفان پرقدرت و متمول سربلند کند.

گیتیزن‌ها امروز آخرین جلسه تمرینی‌شان را پیش از مصاف با زغال‌سنگ طبس برگزار خواهند کرد و به‌عنوان تیم پنجم فصل گذشته، افتتاحیه لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را برگزار خواهند کرد. تیم هندبال گیتی‌پسند تا این لحظه ۲۳ بازیکن در لیست خود جای داده است که فقط ۹ نفر از آن‌ها فصل گذشته در عضویت گیتیزن‌ها بودند و مابقی ترکیبی از بازیکنان جوان هستند که مورد اعتماد کادرفنی قرار گرفته‌اند و به‌دنبال شگفتی‌سازی در فصل جاری هستند.

میانگین‌سنی تیم هندبال گیتی‌پسند در فصل سی‌وششم رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال بدون احتساب چهار بازیکنی که در رده جوانان حضور دارند ۲۴.۷ است و کادرفنی گیتی پسند با اتکا به توانمندی و استعداد ستاره‌های باتجربه و جوان خود، امیدوار است به کابوس تمام رقبا تبدیل شده و نتیجه‌ای را در پایان فصل رقم بزند تا همانند فصل گذشته، تحسین کارشناسان و هواداران هندبال را با خود همراه کند.