دروازه‌بان تیم هندبال گیتی‌پسند گفت: در شرایطی گیتی‌پسند را انتخاب کردم که پیشنهاد مالی سایر تیم‌ها ۵۰ درصد بیشتر بود اما آینده هندبالی‌ام در گیتی‌پسند تضمین می‌شود.

امید سرپوشی دروازه‌بان باتجربه و موفق هندبال کشورمان که در نقل‌وانتقالات تابستانی به گیتی‌پسند پیوست در گفت‌وگو با روابط‌عمومی باشگاه راجع‌به شرایط آماده‌سازی گیتیزن‌ها اظهار کرد: حدودا یک‌ماهی می‌شود که بچه‌ها درحال گذراندن تمرینات پیش‌فصل هستند، ۴۰ درصد از شاکله تیم فصل گذشته حفظ شده و ۶۰ درصد از بچه‌ها نیز جدید هستند. همه جوان و از پتانسیل بالایی برخوردارند و برای انجام بازی مقابل حریفان اشتیاق دارند. به‌نظر من تمام بازیکنان گیتی‌پسند را به‌درستی انتخاب کردند چرا که کار کردن زیر نظر کیوان صادقی بسیار خوب است.

وی با اشاره به اینکه گیتی‌پسند جزو باشگاه‌های پرآوازه و تاثیرگذار ورزش کشور است افزود: هرکسی که به گیتی‌پسند آمده، شناخت زیادی از این باشگاه دارد و بچه‌ها به‌دنبال این هستند که خودشان را در لیگ‌برتر نشان دهند. گیتی‌پسند باشگاه فوق‌العاده خوبی در ایران است و تا اینجا همه‌چیز عالی بوده و امیدوارم با نتایج خوبی که در لیگ‌برتر کسب می‌کنیم، جواب زحمات مدیریت باشگاه و کادرفنی تیم را بدهیم.

گلر خوش‌اخلاق تیم هندبال گیتی‌پسند با تاکید بر اینکه گیتی‌پسند را برای موفقیت انفرادی و تیمی انتخاب و پیشنهادات مالی بهتر سایر تیم‌ها را رد کرده گفت: علاوه‌بر گیتی‌پسند، دو پیشنهاد از تیم‌های صنعت‌مس کرمان و پلیمر خلیج‌فارس داشتم که جزو باشگاه‌های خوبی هستند اما پس از مشورت با دوستان و بررسی شرایط، تصمیم گرفتم برای آینده خودم در هندبال، باشگاه گیتی‌پسند را انتخاب کنم. درصورتی‌که از لحاظ مالی سایر باشگاه‌ها ۵۰ درصد بیشتر به‌من پیشنهاد داده بودند و در نهایت با افکاری که داشتم، حس کردم حضور در گیتی‌پسند نه برای امسال بلکه در سال‌های آتی هم به پیشرفت من کمک خواهد کرد و خیلی‌خوشحالم که به گیتی‌پسند پیوستم و امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم.

امید سرپوشی همچنین درباره کیفیت فصل جدید لیگ‌برتر هندبال و رقابت تیم‌ها برای قهرمانی عنوان کرد: تمام بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های لیگ‌برتری پخش شده‌اند و از همین‌رو، لیگ جذابی را شاهد خواهیم بود چرا که بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش در چند تیم خاص نیستند و فکر می‌کنم پنج تیم مدعی قهرمانی هستند، همه باشگاه‌ها هزینه کرده‌اند تا به عنوان دلخواه‌شان برسند و امیدوارم هر تیمی کمتر اشتباه کند نتیجه بهتری خواهد گرفت.

وی در پایان، تیم‌های لیگ‌‌برتر را در یک سطح دانست و خاطرنشان کرد: در لیگ‌برتر امسال، بین تیم‌ها اختلاف چندانی وجود ندارد و همه بازی‌ها نزدیک و متعادل پیش خواهد رفت. نمی‌‌گویم باشگاه خودم، اما امیدوارم هر تیمی که تلاش می‌کند و بیشتر از سایرین زحمت می‌کشد نتایج بهتری کسب کند و در پایان برای تیم خودمان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.