سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند گفت: برنامه‌ریزی مدیران باشگاه گیتی‌پسند این است در دومین تجربه حضور در لیگ‌برتر هندبال، بتوانیم در بین چهار تیم بالانشین قرار بگیریم.

کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند در گفت‌وگو با روابط‌عمومی باشگاه درخصوص روند آماده‌سازی این تیم برای حضور در سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خداروشکر طی دو هفته اخیر تقریبا تیم‌مان توانسته با پشت‌سر گذاشتن تمرینات لازم به هماهنگی مدنظرمان برسد؛ البته کمی دیر تمرینات پیش‌فصل را آغاز کردیم و زمانی‌که باید برای کسب هماهنگی لازم بین بچه‌ها به‌وجود بیاید را نداشتیم اما باتوجه به اینکه پس از دو هفته ابتدایی لیگ، دو ماه به تعطیلات می‌رویم انشالله در آن زمان به اهداف مدنظرمان برسیم.

وی در رابطه با اینکه عملکرد باشگاه در پنجره نقل‌وانتقالات چگونه پیش رفته و گیتی‌پسند با چه نفراتی آماده حضور در مسابقات خواهد شد افزود: در فصل جدید از جوانانی استفاده کرده‌ایم که آینده‌های هندبال ایران محسوب می‌شوند و امیدوارم به اهداف باشگاه گیتی‌پسند نیز دست پیدا کنیم. متاسفانه تا این لحظه نامه‌ای از سمت فدراسیون هندبال برای جذب بازیکن به دست‌مان نرسیده که آیا مجوزهای لازم برای تیم ما صادر می‌شود یا خیر. اما آن بازیکنانی که تحت قرارداد تیمی نبوده و آزاد محسوب می‌شدند را به‌خدمت گرفته‌ایم و انشالله با ثبت رسمی قراردادشان، در بازی نخست از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند درباره بازی این تیم در هفته اول لیگ‌برتر خاطرنشان کرد: دیدار اول‌مان در لیگ برتر برابر زغال‌سنگ طبس است که جزو تیم‌های پرسابقه هندبال به‌شمار می‌رود، امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و علاوه‌بر اینکه بتوانیم نتیجه را به‌سود خودمان به پایان برسانیم، تماشاگرپسند نیز باشد.

کیوان صادقی با تاکید بر اینکه گیتی‌پسند به‌دنبال قرار گرفتن در میان تیم‌های بالانشین جدول در فصل جدید لیگ‌برتر است تصریح کرد: باشگاه گیتی‌پسند هدفی را از سال گذشته که نخستین تجربه حضور در لیگ‌برتر هندبال بود برای حضور در لیگ‌برتر هندبال دنبال می‌کرد؛ فصل قبل مدیران مجموعه گیتی‌پسند برای حضور در بین هشت تیم برتر برنامه‌ریزی کردند و حتی توانستیم فراتر از آن‌هم عمل کنیم و در جایگاه پنجم قرار گرفتیم. در فصل جدید نیز هدف و دورنگاه‌مان این است که جایگاهی در بین چهار تیم برتر لیگ به‌دست بیاوریم.

وی در پایان با اشاره به تعطیلی حدودا دو ماهه لیگ‌برتر هندبال گفت: تعطیلات لیگ در مجموع به‌سود باشگاه‌ها نیست اما به‌هرحال مسابقات آسیایی و جهانی پیش‌روی تیم‌های ملی کشورمان است و همکاری‌های لازم را با فدراسیون هندبال خواهیم داشت تا ملی‌پوشان بتوانند در تمام رده‌های ملی دستاوردهای مناسبی برای کشورمان رقم بزنند.