مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در حاشیه جشن قهرمانی تیم فوتسال این باشگاه گفت:سال بدون حاشیه را پشت سر گذاشتیم و با برنامه‌ریزی که انجام داده بودیم، توانستیم به اهداف‌مان برسیم و گیتی‌پسند پس از چهار سال بر بام فوتسال کشور ایستاد.
علیرضا جنتی در گفت‌وگویی از قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند ابراز خوشحالی کرد‌ و اظهار داشت: ما امسال یک فصل بدون حاشیه را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه در طول فصل حاشیه و موارد انضباطی چندانی به وجود نیامد و با برنامه‌ریزی که انجام داده بودیم، توانستیم به اهداف‌مان برسیم و گیتی‌پسند پس از چهار سال بر بام فوتسال کشور ایستاد.

وی افزود: تیم ما کیفیت فنی بالایی دارد و اگر بتوانیم چند مهره با کیفیت به خدمت بگیریم، شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم در جام باشگاه‌های آسیا پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند درباره صعود تیم والیبال آقایان این باشگاه به لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم والیبال گیتی‌پسند بازیکنان جوان زیادی دارد و بالغ بر 80 الی 90 درصد تیم، از بازیکنان بومی اصفهان تشکیل شده که اکثریت آنها متولد دهه 80 هستند. امروز قهرمانی و صعود تیم والیبال گیتی‌پسند به لیگ برتر آقایان مسجل شد که این امر اتفاقی نبود و ما برای رسیدن به این نقطه تلاش و برنامه‌ریزی زیادی انجام دادیم. امیدوارم با برنامه‌ریزی که در تیم‌های پایه انجام داده‌ایم، بتوانیم در لیگ برتر والیبال هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی در پاسخ به اینکه تیم والیبال گیتی‌پسند در فصل آینده چه اهدافی را دنبال خواهد کرد، گفت: بازیکنان والیبال گیتی‌پسند مستحق حضور در لیگ برتر هستند و ما فصل آینده به دنبال قهرمانی نخواهیم بود، بلکه هدف ما سرمایه‌گذاری برای حضور پررنگ در سال اول است و در بلند مدت برای قهرمانی برنامه‌ریزی خواهیم کرد و بر همین اساس فصل آینده 3 یا 4 بازیکن باکیفیت به همین تیم فعلی اضافه می‌کنیم و تلاش می‌کنیم در سال اول حضور موفقی داشته باشیم.