به گزارش روابط عمومی باشگاه گیتی‌پسند، گیتیزن‌ها در هفته سوم لیگ برتر فوتسال امروز _پنجشنبه ۴ مردادماه_ از ساعت ۱۶ میهمان هیات فوتبال قم بودند که این دیدار با نتیجه شش بر دو به سود شاگردان محمد کشاورز به پایان رسید.

اسامی بازیکنان تیم فوتسال گیتی‌پسند: باقر محمدی، مهدی بصیرت، محمد جواد صفری، مهدی کریمی، سعید احمد عباسی، محمد رضا سنگ سفیدی، علیرضا رفیعی‌پور، محمد حسین درخشانی، مسعود یوسف، علی خلیلوند، بهمن جعفری و شایان اکبری.
سرمربی: محمد کشاورز

نیمه اول: شاگردان کشاورز حملات متعددی روی دروازه هیات فوتبال قم انجام دادند، قمی‌ها در دفاع خوب کار کردند، تیر دروازه مانع از گلزنی مشکی‌پوشان گیتی‌پسند می‌شد. در نهایت در دقیقه ۸ بازی خلیلوند گل اول گیتی‌پسند و بازی را وارد دروازه هیات فوتبال قم کرد. در ادامه بهمن جعفری با یک شوت دقیق گل دوم گیتیزن‌ها را به ثمر رساند. حمیدرضا اسماعیل‌زاده بازیکن هیات فوتبال قم یک دقیقه مانده به پایان اختلاف گل را برای نماینده قم به یک گل کاهش داد ولی بلافاصله محمد کشاورز تایم استراحت گرفت. محمد رحمتی در لحظا‌های پایانی مسابقه گل دوم هیات فوتبال قم را وارد دروازه‌ گیتی‌پسند کرد که نیمه اول این دیدار با کامبک قمی‌ها و تساوی دو بر دو به پایان رسید.

نیمه دوم: تماشگران قمی رو به فحاشی به بازیکنان گیتی‌پسند آوردند ولی بهمن جعفری روی اشتباه بازیکنان هیات فوتبال قم گل سوم گیتی‌پسند را به ثمر رساند. نیمه دوم با حملات خطرناک گیتیزن‌ها همراه بود، درخشانی روی پاس دقیق کریمی گل چهارم گیتی‌پسند را وارد دروازه حریف کرد ، بهمن جعفری در ادامه برای گیتی پسند هتریک کرد. به دلیل فحاشی هواداران قم، کاپیتان تیم هیات فوتبال قم به سمت آن‌ها رفت که باعث تنش و دقایقی بازی متوقف شد. چهارمین خطای گیتی‌پسند توسط داور اعلام شد که اعتراض محمد کشاورز را به همراه داشت. توپ به دست مسعود یوسف برخورد کرد و خطای پنجم گیتی‌پسند را به همراه داشت. گل ششم گیتی‌پسند توسط مهدی کریمی به ثمر رسید، قمی‌ها در آخرین دقیقه بازی به صورت پاور پلی بازی کردند، در نهایت این دیدار با نتیجه شش بر دو به سود شاگردان کشاورز به پایان رسید.