به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، علی جنتی رئیس هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند شامگاه جمعه پس از دیدار جنجالی گیتی‌پسند اصفهان و شهید منصوری قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه 3 سال است که ما در هفته‌های پایانی از اشتباهات داوری لطمه می‌خوریم و از قهرمانی دور می‌شویم.

وی با اشاره به موارد مشابه دیدار امروز افزود: 3 سال پیش در بازی با دبیری در تبریز مورد مشابهی پیش آمد و سال گذشته هم دوباره در یک دیدار دیگر در شهر تبریز اتفاقاتی این چنین پیش آمد و من به حال این داوری تاسف می‌خورم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان درباره صحنه مورد اعتراض تیمش گفت: در آن صحنه توپ نیم متر وارد دروازه منصوری شده بود، اما داور به اشتباه اعلام کرد که این توپ گل نشده که مورد اعتراض تیم قرار گرفت.

وی با اعتراض به داوری‌های لیگ بیان کرد: متاسفانه فوتسال تبدیل به برادر ناتنی فدراسیون فوتبال شده است و با اینکه همیشه فوتسال سبب سرفرازی فدراسیون در مجامع بین‌المللی بوده است، اما فدراسیون به این رشته و مشکلات موجود آن هیچ اهمیتی نمی‌دهد.

جنتی تصریح کرد: ما 6 سال است که در فوتسال سرمایه‌گذاری کردیم و هربار هم یا قهرمان بودیم یا تیم دوم اما هر بار این اتفاقات رخ داده و اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند برای فصل آینده از فوتسال خداحافظی می‌کنیم و تیم‌داری در این رشته را کنار می‌گذاریم.