به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در گفتگویی اظهارداشت: رقابت خوب دو تیم باعث شد شاهد دیدار مطلوبی در کرج باشیم قبل از آغاز بازی نیز میدانستیم مقابله با یک تیم جوان و پرانرژی مثل مقاومت بسیار دشوار است اما با تمام قدرت جسمی و فنی به مصاف حریف رفتیم.با توجه به ضعف های عمده ایی که در تیم به چشم می خورد سعی،کردم در فرصت کمی که در اختیار دارم بخش فنی را به حد قابل قبولی برسانم بیشتر بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی تقویت کنم، که همین برنامه باعث شد تیم با برنامه پیش رود.
وی افزود:نیمه اول و زمانهای ابتدایی نیمه دوم به اهداف رسیدیم و با مدیریت بازی و مالکیت توپ به ۴ گل رسیدیم اما پس از به ثمر رساندن گل آخر به دلیل عدم تمرکز و اشتباه در دفاع تیمی نه تنها موقعیت های خوب خود را از دست دادیم بلکه ۳ گل نیز دریافت کردیم که این نتیجه کار و تلاش بسیاری را در بخش هماهنگی و تمرکز دفاعی میطلبد.
البته از بازیکنان و کار تیمی ناراضی نیستم در مدت کوتاه سعی کردیم تمام ایرادات به وجود آمده در تیم را جبران کنیم و به همین دلیل تاکتیک های فنی بسیاری را در لیست تمرینات قرار دادیم، بخشی از اشکالات به این واسطه حل شد و بخش دیگر که باعث دریافت ۳ گل شد هنوز جای کار دارد.
با توجه به تجربه ام از حضور در گیتی پسند زمان تحویل تیم انتظار بیشتری داشتم اما حالا دیدم تیم باید حتی در بخش های رفتاری، روحی و روانی تقویت شود. معتقدم با همکاری بازیکنان و حمایت های مسوولان باشگاه می توانیم به سرعت در قالب تیم ایده آلمان برویم.
لک در ادامه بیان داشت: عالیقدر به دلیل سه اخطاره بودن و جاوید به علت خستگی در این بازی تیم را همراهی نکردند اما چنین موضوعاتی باید در تیم تعریف شود تا به دلیل نبود بازیکنان ضربه ای به هدف وارد نشود که خوشبختانه در این بازی و با پوشش جایگاه دو بازیکن خوب تیم، نبض بازی را در دست گرفتند در همین راستا از بازیکنان تیم به خصوص باتجربه تر ها برای حمایت و همدلی که نسبت به یکدیگر داشتند تا در نهایت پیروز میدان باشیم تشکر می کنم.
سرمربی گیتی پسند خاطر نشان کرد: نمیتوانم راجع به اینکه شوک حضورم در تیم مثبت بوده یا منفی نظری بدهم فقط می دانم از زمان شروع کار روحیه بازیکنان بهتر شده و ارتباط خوبی در تیم حاکم است، سعی دارم با ایجاد فضای خوب و دوستانه، تیم را به آرامش برسانم زیرا برای جوابدهی فنی یک تیم آرامش حرف اول را می زند.