به گزارش پایگاه خبری باشگاه، جواد اصغری‌مقدم پس از پیروزی تیمش در برابر گیتی‌پسند اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی کردن در برابر تیم بزرگ گیتی‌پسند آن هم در اصفهان و در برابر هواداران این تیم سخت است.
وی افزود: ما در طول هفته خیلی خوب تمرین کردیم و برنامه‌ریزی کرده بودیم که اگر عقب هم افتادیم احساسی و انتهاری بازی نکنیم که همین اتفاق هم افتاد و ما پس از دریافت گل خوب عمل کردیم.
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز با تقدیر از عملکرد بازیکنانش در این دیدار گفت: بازیکنان ما مزد زحمات و تمرینات این هفته خودشان را گرفتند و از برد هفته گذشته مغرور نشدند و موفق هم بودند.
وی بیان کرد: هدف ما کسب 3 امتیاز دیدار بود و با وجود اینکه 2 بر 0 عقب افتادیم و در لحظاتی هم با اشتباهات داوری در حق ما اجحاف شد اما با حوصله، صبر و تلاش بازیکنان نتیجه گرفتیم.
اصغری‌مقدم درباره بازی هفته آینده تیمش برابر آذرخش بندرعباس تصریح کرد: با اینکه این تیم در انتهای جدول قرار گرفته اما تیمی بسیار خوب و شایسته است و بازی در برابر آنها سخت خواهد بود اما ما سعی داریم که در تبریز شکست نخوریم و تاکنون هم در خانه باختی نداشتیم و امیدوارم بازی هفته آینده را هم ببریم.