به گزارش پایگاه خبری باشگاه، محمود خوراکچی پس از شکست تیمش در برابر دبیری تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود و تیم دبیری با دفاع مطلق روح بازی را گرفته بود و در کل دقایق با یک یا 2 بازیکن حمله می‌کرد.
وی افزود: در نیمه دوم ما با تغییر سیستم به گل رسیدیم اما پس از زدن 2 گل تمرکز لازم را نداشتیم و روی اشتباهات بازیکنان ما دبیری به گل رسید و به بازی برگشت؛ کار برای ما سخت شد و با دریافت گل دوم دبیری ما بازی برده را مساوی می‌دیدم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: ما در دقایق بعدی دست به بازی ریسکی و 5 مهاجمی زدیم که این نوع بازی هم می‌تواند مثبت باشد هم منفی که امروز روی منفی را به ما نشان داد.
وی بیان کرد: البته با این باخت چیزی از ارزش‌های تیم گیتی‌پسند کم نمی‌شود؛ این تیم چندین سال است که روزهای سخت لیگ برتر را تجربه کرده و ما باید به سرعت به شرایط خوب برگردیم و با تمرکز لازم به فکر دیدار با حفاری باشیم.
خوارکچی درباره دیدار با حفاری تصریح کرد : تقابل با این تیم خوب و منسجم به ویژه در شهر اهواز سخت است و ما باید دنبال راهکار باشیم که تبادل پاس حفاری را قطع کنیم و با کسب نتیجه‌ای خوب در آن دیدار به استقبال نیم‌فصل دوم برویم.
وی درباره عملکرد داوران دیدار خاطرنشان کرد: تیم داوری خوبی برای این بازی انتخاب شده بود و عملکرد خوبی هم داشتند؛ البته اشتباهاتی هم بود که روی نتیجه بازی تاثیری نداشت.