به گزارش پایگاه خبری باشگاه، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور با برگزاری 7 دیدار در شهرهای اصفهان، مشهد، تهران، قم، تبریز و ورامین پیگیری می‌شود.
در یکی از دیدارهای این هفته تیم گیتی‌پسند نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال از ساعت 17 روز چهارشنبه یک مهرماه در مشهد میهمان تیم فرش آرا است.
تیم همیشه مدعی گیتی‌پسند که برخلاف نمایش نه چندان خوب در هفته‌های ابتدایی لیگ، در چند هفته اخیر دوباره به دوران اوج خود نزدیک شده و عملکرد خوبی داشته است باید در این هفته با تیم فرش آرایی روبرو شود که این روزها در انتهای جدول به سر می‌برد.
شاگردان محمود خوراکچی که هفته گذشته دست به کاری بزرگ زدند و در اصفهان شکستی سنگین را به تیم پرستاره تاسیسات دریایی قهرمان جام باشگاه‌های آسیا تحمیل کرده و اختلاف خود را با صدر جدول به حداقل رساندند با روحیه‌ای مضاعف راهی مشهد شدند.
این تیم که اکنون تنها 3 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و همچنان منتظر لغزش تاسیسات و مس سونگون مانده تا در پایان نیم‌فصل نخست بهترین جایگاه جدول را در اختیار بگیرد با پایان مصدومیت 2 ملی‌پوش خود و اضافه کردن لوکاس برزیلی تقویت شده و تنها به کسب 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه می‌اندیشد.
در مقابل تیم فرش آرا برخلاف عملکرد خوب در هفته‌های نخست، در چند هفته اخیر نمایش چندان مناسبی نداشته و با چند شکست متوالی در رده دوازدهم جدول 14 تیمی لیگ قرار گرفته و سعی دارد با کسب امتیاز در برابر گیتی‌پسند علاوه بر ارتقای جایگاه خود در جدول، برای حضور بهتر در ادامه لیگ جانی تازه بگیرد.
هرچند در تقابل این 2 تیم به ظاهر کفه ترازو به سود نماینده اصفهان سنگینی می‌کند اما به زعم سرمربی گیتی‌پسند تیم فرش آرا از تیم‌های ریشه‌دار و باسابقه لیگ برتر است و به طور قطع اصفهانی‌ها کار سختی برای کسب امتیاز در مشهد خواهند داشت و نمی‌توان این تیم را دست کم گرفت.
کسب تساوی هفته گذشته در برابر مقاومت البرز شگفتی‌ساز در کرج توسط فرش آرا گواه قدرت پنهان این تیم برای به دردسر انداختن رقبای قدرتمند است و باید دید شاگردان خوراکچی پس از برد شیرین مقابل تاسیسات می‌توانند این روند خوب را در دیدارهای پیش رو هم حفظ کنند.

برنامه کامل دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال
کاشی نیلو اصفهان – حفاری اهواز
تاسیسات دریایی تهران – آذرخش بندرعباس
میثاق تهران – شهروند ساری
یاسین پیشرو قم – فردوسی مشهد
دبیری تبریز – مقاومت البرز
منصوری قرچک – مس سونگون ورزقان
فرش آرای مشهد – گیتی‌پسند اصفهان

جدول رده‌بندی لیگ برتر تا پایان هفته دهم
1.تاسیسات دریایی 23 امتیاز
2. گیتی‌پسند 20 امتیاز
3. مس سونگون 19 امتیاز
4. فردوسی مشهد 16 امتیاز
5. شرکت حفاری 14 امتیاز
6. دبیری تبریز 14 امتیاز
7. شهروند ساری 14 امتیاز
8. یاسین پیشرو قم 13 امتیاز
9. مقاومت البرز 12 امتیاز
10. میثاق تهران 12 امتیاز
11. آذرخش بندرعباس 11 امتیاز
12. فرش آرا 9 امتیاز
13. شهید منصوری قرچک 9 امتیاز
14. کاشی نیلو 4 امتیاز