به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، احمد اسماعیل پور بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که بار دیگر در این تیم توپ خواهد زد در مورد ادامه همکاری با این باشگاه گفت: بنده از فصل پیش با گیتی پسند قرارداد داشتم و تنها توافقات مالی باقی مانده بود که طی مذاکراتی که با آقای طاهری و مدیران باشگاه انچام دادم خیلی سریع به توافق رسیدیم چرا که من در اصفهان احساس راحتی می کنم و دوست داشتم در این شهر به کار خود ادامه دهم.

البته در این فصل مانند گذشته پیشنهادهای خوبی از تیم های دیگر داشتم ولی علاقه داشتم در خدمت مردم اصفهان باشم. مقداری از مطالبات فصل گذشته محور اصلی مذاکرات بود که با مساعدت و وعده های مدیران این مسئله هم حل شد و برای یک سال دیگر می توانم برای تیم اصفهانی توپ بزنم.

وی در مورد غفلت گیتی پسند در مدت نقل و انتقالات و اماده سازی در حالی که تیم هایی نظیر مس و تاسیسات در حال اماده شدن برای لیگ هستند گفت: بازیکنان گیتی پسند چند سالی با تغییرات اندک در کنار هم بازی کرده اند و با اضافه شدن مربی و اغاز تمرینات به زمان زیادی برای هماهنگی نیاز ندارند. حضور نام گیتی پسند در لیگ برتر برای رقابت قهرمانی کافی است و مطمین باشید گیتی پسند تنها با هدف قهرمانی در مسابقات شرکت می کند.

بهترین گلزن تیم گیتی پسند در خصوص بازوبند کاپیتانی تیم گیتی پسند که در این فصل به وی می رسد اشاره کرد، بازوبند و کاپیتانی برای من اهمیت زیادی ندارد و تنها باری که بر دوش بنده است را سنگین تر می کند. مهمترین چیز برای من نتیجه گرفتن تیم گیتی پسند و رفاقت و همدلی میان بازیکنان است و امیدوارم همه در کنار هم شاد باشیم.
منبع: خانه فوتسال