تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوم لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور ساعت ۱۶ دوشنبه هفته جاری میهمان زغال‌سنگ طبس است.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌‌ورزشی گیتی‌پسند، هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران که سی‌وهفتمین دوره‌اش را از دوشنبه هفته گذشته آغاز کرده در هفته جاری به ایستگاه دوم می‌رسد و تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۶:۰۰ روز _دوشنبه بیست‌وسوم مهرماه_ در طبس میهمان زغال‌سنگ خواهد بود.

شاگردان کیوان صادقی هفته گذشته شروع دلخواهی نداشتند و در سالن سجادی اصفهان مقابل نفت‌وگاز گچساران با بدشانسی و اختلاف یک‌گل شکست خوردند. آن‌هم در شرایطی که گیتیزن‌ها به‌علت تغییرات گسترده در بین بازیکنان، کماکان هماهنگی ۱۰۰درصدی بایکدیگر ندارند و محمدرضا غفاری نیز به‌دلیل مصدومیت در هفته اول کنار سایر نفرات حضور نداشت.

تیم هندبال گیتی‌پسند که خاطره خوشی از طبس دارد و در بازی نخست نیم‌فصل دوم سال گذشته موفق شد زغال‌سنگ را در خانه‌اش شکست دهد دوباره به شهر موردعلاقه خود می‌رود تا نخستین پیروزی و دو امتیاز فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را دشت کند. شاگردان کیوان صادقی از روحیه بالایی برخوردار هستند و برای کسب پیروزی امشب راهی طبس خواهند شد.

گفتنی است گیتیزن‌های هندبالیست فردا _یک‌شنبه بیست‌ودوم مهرماه_ آخرین جلسه‌تمرینی خود را پیش از جدال با زغال‌سنگ در سالن اختصاصی این تیم در طبس برگزار خواهند کرد. لازم به‌ذکر است تقابل‌های فصل گذشته گیتی‌پسند با زغال‌سنگ طبس منجر به یک پیروزی و یک تساوی برای نماینده اصفهان شده بود.