تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب هفته‌اول لیگ‌برتر باشگاه‌های ایران روز دوشنبه هفته جاری مقابل نفت‌وگاز گچساران صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، سی‌وهفتمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از روز _دوشنبه شانزدهم مهرماه_ آغاز می‌شود و تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۴:۰۰ در سالن شهید سجادی اصفهان میزبان نفت‌وگاز گچساران خواهد بود.

تیم هندبال گیتی‌پسند که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی تغییرات ۸۰درصدی را در بدنه بازیکنان و کادرفنی اعمال کرده و با میانگین‌سنی ۲۳سال به استقبال سومین فصل حضور خود در لیگ‌برتر هندبال می‌رود از یک‌ماه قبل به‌صورت مستمر برای کسب نتایج موفق به آماده‌سازی پرداخته است و همچون فصل گذشته در نصف‌جهان فصل جدید را شروع می‌کند.

شاگردان کیوان صادقی فصل گذشته علی‌رغم بدشانسی‌های متعدد، اتفاقات داوری و مصدومیت‌ها نتوانست به مقام نایب‌قهرمانی دست پیدا کند و سرانجام با شگفتی‌سازی روی سکوی سوم ایستادند و با همان تفکر جوان‌گرایی در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ لیگ‌برتر هندبال حضور پیدا خواهند کرد.

رقیب گیتیزن‌ها در هفته‌اول لیگ‌برتر هندبال نفت‌وگاز گچساران است که بازیکنان خوبی از تیم‌های بالانشین فصل گذشته لیگ‌برتر ازجمله گیتی‌پسند جذب کرده اما با این وجود قرمزپوشان گیتی‌پسند برای پیروزی و کسب دو امتیاز کامل در هفته‌اول نقشه ریخته‌اند. تیم هندبال گیتی‌پسند فصل گذشته در هر دو دیدار رفت‌وبرگشت نفت‌وگاز گچساران را شکست داد و به‌دنبال هت‌تریک مقابل این تیم است.