به گزارش روابط عمومی باشگاه، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در مهم‌ترین و جذاب‌ترین جدال دومین هفته لیگ برتر فوتسال، عصر جمعه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه «پیروزی اصفهان» به دیدار میهمان خود «سن ایچ» ساوه رفت و توانست با نتیجه ۶ بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

این دیدار که نخستین دیدار تیم اصفهانی در خانه و در چارچوب فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور بود با استقبال هواداران تیم اصفهانی همراه بود و از همان ابتدای بازی شاگردان محمد کشاورز بر توپ و میدان مسلط بودند و توانستند در نیمه نخست سه گل و در نیمه دوم نیز ۳ گل وارد دروازه «سن ایچ» ساوه کنند.

محمد حسین درخشانی ۲ گُل و محمدرضا سنگ سفیدی، بهمن جعفری، علیرضا رفیعی و مسعود یوسف هرکدام یک گُل برای تیم «گیتی‌پسند» اصفهان به ثمر رساندند و تک گل‌ تیم «سن ایچ» ساوه نیز بهنام فعال وارد دروازه گیتی پسند کرد.
از حواشی این دیدار می توان به حضور بازیکنان گیتی‌پسند با لباس مشکی و بازوبند منقش به نام امام حسین (ع)، همراهی بازیکنان آکادمی گیتی‌پسند با تیم بزرگسالان هنگام ورود به زمین قبل از آغاز مسابقه و اجرای مراسم روضه خوانی و عزاداری به مناسبت سومین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش و همچنین شهادت امام زین العابدین(ع) اشاره کرد.