گیتی پسند بعد از رقم زدن مقتدرانه ترین قهرمانی تاریخ لیگ برترفوتسال، خیلی زود برای فصل جدید آماده شد. این تیم چند خرید بیشتر انجام نداد و با حفظ شاکله فصل قبلش به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است ، محمد کشاورز سرمربی گیتی پسند در گفت و گویی آخرین وضعیت گیتی پسند را بازگو می کند:

ترکیب گیتی پسند در فصل جدید

پیش از هرچیز درگذشت علی اسعدی عزیز را به جامعه فوتسال و خانواده اش تسلیت عرض می کنم؛ واقعا خبر تکان دهنده ای بود که همه را شوکه کرد.

در مورد تیم مان هم بگویم که ترکیب را کامل کردیم و انشالله اگر مشکل خاصی پیش نیاید به این مجموعه فقط سعید احمدعباسی اضافه خواهد شد. بازیکنان جدیدی به تیم مان اضافه می شوند اما این بازیکنان جزو نفرات تیم های پایه خواهند بود. سعی مان این است که در این فصل نیز به چند جوان خوب و شایسته میدان بدهیم.

از نقل و انتقالات تیم راضی بودید؟

سعی کردیم با توجه به شرایط و احتیاجاتی که داشتیم وارد نقل و انتقالات شویم. به طور کلی از نقل و انتقالاتمان راضی هستیم. سعی کردیم شاکله اصلی مان را حفظ و تعداد محدودی هم بازیکن به جمع خودمان اضافه کنیم. سعی مان این بود که بازیکنانی جذب کنیم که به ریتم و شرایطمان بیایند. امیدوارم همه بچه ها در کنار هم کمک کنند تا فصل خیلی خوبی داشته باشیم.

در چه مرحله ای از تمرینات هستید؟

استارت تمریناتمان را در شهر اصفهان زدیم. حدودا کارهای بدنسازی مان تمام شده و کم کم وارد بحث تمرینات تاکتیکی می شویم. انشالله اگر مشکل خاصی پیش نیاید در تورنمنت تهران شرکت کرده و چند بازی دوستانه خوب خواهیم داشت.

پیش بینی مدعیان قهرمانی

لیگ سختی در پیش داریم. تیم ها به خوبی برای رقابت های امسال آماده می شوند. این جمله را همه می دانیم که حفظ قهرمانی از خود آن سخت تر است. به این موضوع واقفیم و منتظر یک لیگ سخت هستیم. معتقدم که در لیگ امسال یکسری اتفاقات و نتایج غیرقابل پیش بینی رخ می دهد که می تواند به جذابیت کار بیافزاید. همه تیم ها قوی هستند و شرایط خوبی دارند. یکسری تیم ها شرایط ویژه تری دارند. بنده و مجموعه گیتی پسند به همه احترام قائلیم و از نظر من همه بازی ها سخت هستند.

وقفه چند هفته ای در ابتدای لیگ

وقفه در اوایل لیگ خیلی مناسب نیست ولی بنا به منافع ملی این اتفاق رخ می دهد و شخص بنده و باشگاه گیتی پسند همیشه سعی کردیم بیشترین همکاری را با تیم ملی داشته باشیم. این بار هم از تمام برنامه های تیم ملی حمایت و تمکین می کنیم هر چند که به ضررمان باشد. انشالله که تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی پیش رو نتایج درخشانی کسب و دل همه را شاد کند.

قرعه گیتی پسند برای فصل جدید

خیلی به قرعه و این چیزها اهمیت نمی دهم چون از نظر من همه بازی ها سخت هستند و در لیگ برتر بازی آسان نداریم. سال گذشته ما یک شروع سخت در سیرجان داشتیم ولی همان موقع هم گفتم که اهمیتی به قرعه نمی دهم. کار خودمان را کردیم و الان هم این طور است. برای تیمی که به دنبال موفقیت و پیشرفت قرعه اهمیتی ندارد.

منبع : فوتسال 40