تیم هندبال گیتی‌پسند با پیروزی مقابل قهرمان فصل، در دومین سال حضور در لیگ‌برتر به سکوی سوم رسید.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، هفته بیست‌ودوم و پایانی سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران عصر امروز _شنبه پنجم خردادماه_ با انجام بازی حساس و حیثیتی تیم هندبال گیتی‌پسند و صنعت‌مس کرمان از ساعت ۱۶:۰۰ پیگیری شد و در نهایت گیتیزن‌ها پس از یک ماراتن سخت و فرسایشی به پیروزی ۳۰ بر ۲۹ در برابر قهرمان فصل رسیدند تا مقام سوم و مدال برنز لیگ‌برتر را به‌دست بیاورند.

تیم هندبال گیتی‌پسند این بازی را خیلی‌خوب آغاز نکرد و پس از اینکه بازی متعادل پیش رفت، مس کرمان از میزبان خود پیشی گرفت و نتیجه ۸ بر ۴ را رقم زد اما در ادامه شاگردان کیوان صادقی با همت‌شان اختلاف را کم کردند و با این وجود نیمه‌اول با پیروزی ۱۷ بر ۱۶ مس کرمان به پایان رسید.

در نیمه‌دوم بازیکنان گیتی‌پسند بازی را به تساوی کشاندند و تا نتیجه ۲۰ بر ۲۰ بازی همین‌طور پیش رفت که از همین لحظات برتری گیتی‌پسندی‌ها مقابل قهرمان بدون شکست فصل آغاز شد و نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به‌سود گیتی‌پسند شد. در ادامه مسی‌ها اختلاف را کم کردند اما درخشش امیدرضا سرپوشی و عملکرد خیلی‌خوب همه بازیکنان در دفاع و حمله اختلاف را نگه داشت و در نهایت گیتی‌پسند ۳۰ بر ۲۹ حریف خود را که تاکنون در لیگ‌برتر باخت نداشت را شکست داد.

ارتش گیتی‌پسند با کم‌ترین بودجه نسبت به رقبای مدعی خود و مصدومان بسیار فراوانی که طی ۱۰ماه داشت در دومین فصل حضور خود در لیگ‌برتر به مقام سوم رسید و فراتر از حدانتظار ظاهر شد و همچنین بالاتر از رقیب پرافتخار همشهری خود که مدافع عنوان قهرمانی بود به سکو رسید. علاوه‌بر مصدومیت‌های امیدرضا سرپوشی، سعید علوی، امین فرهادی، مسلم زلفی، ساسان صادقی و چند بازیکن دیگر که به میدان برگشتند، حمیدرضا تاجیک، علیرضا دادوند، علی سعیدی، عادل اسدی و محمد نوربخش هم در این فصل فرسایشی رباط‌صلیبی پاره کردند.