تیم هندبال گیتی‌پسند در آخرین بازی از سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر کشور شنبه پنجم خردادماه میزبان مس کرمان است.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، هفته بیست‌ودوم و پایانی سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران روز _شنبه پنجم خرداد‌ماه_ برگزار می‌شود و تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن شهید سجادی مقابل صنعت‌مس کرمان صف‌آرایی می‌کند‌.

لازم به‌ذکر است در شرایطی که قرار بود هفته پایانی رقابت‌هاي لیگ‌برتر هندبال کشور روز _دوشنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ به‌صورت همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار شود اما به‌دلیل شهادت ریاست‌محترم جمهوری‌اسلامی ایران و جمعی از همراهان ایشان برگزاری این مسابقات لغو و به روز شنبه هفته آینده موکول شد.

شاگردان کیوان صادقی که از چند هفته قبل می‌توانستند رفتن روی سکو را برای خودشان قطعی کنند باتوجه به بدشانسی‌های متعددی که گریبان‌گیرشان شد باید در هفته آخر این مهم را محقق کنند و در صورت پیروزی مقابل نبازترین تیم فصل به مقام سومی لیگ‌برتر دست پیدا خواهند کرد‌. این در شرایطی است که چنانچه سپاهان در بازی همزمان مقابل پیکان سبزوار امتیاز از دست بدهد گیتی‌پسندی‌ها بدون غلبه‌بر مس هم سوم خواهند شد.

گیتیزن‌های هندبالیست در فصل جاری با کلکسیونی از مصدومان مواجه شدند و با همه این تفاسیر توانستند با ‌کم‌ترین بودجه بالاترین جایگاه را تا به‌اینجا نسبت به رقبای خود به‌دست بیاورند و این فرصت را هم دارند تا در هفته پایانی به ۲۱ بازی شکست‌ناپذیری مس کرمان که قهرمان لیگ‌برتر شده پایان دهند و نارنجی‌پوشان را در خانه به زانو دربیاورند.