به گزارش پایگاه خبری باشگاه ،مراسم معارفه بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال باشگاه در سال 1402، ظهر امروز با حضور مدیران باشگاه گیتی پسند برگزار شد.

در این معارفه که در سالن همایش های هتل عالی قاپو اصفهان برگزار شد محمد حسین عراقی زاده قائم مقام و عضو هیات مدیره باشگاه گفت : در این شرایط سخت اقتصادی باید از اعضای هیات مدیره و مدیر عامل گروه صنایع گیتی پسند که بعنوان حامی یار و یاور باشگاه هستند تشکر کرد.

وی افزود: از امروز گیتی پسند استارت حضور چهاردهم خود را در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور می زند و امیدواریم با تلاش و پشتکار بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

در ادامه پوریا جنتی عضو هیات مدیره گیتی پسند ضمن خیر مقدم به بازیکنان و کادر فنی گفت : به جرات می توان گفت در ترکیب امسال 80 درصد ترکیب تیم نسبت به سال قبل تغییر کرده است و این نظر هیات مدیره و کادرفنی بود که بیش از پیش به جوانگرایی دست بزنیم و امیدواریم با تلاش و پشتکار دسته جمعی به هدف و برنامه های خود برسیم .
وی افزود: شاید در ایران تنها باشگاهی باشیم که از بدو تاسیس بر روی سکو ایستادیم و با 4 عنوان قهرمانی 7 مقام نایب قهرمانی و دو عنوان سومی رکوردار هستیم و باید برای تداوم موفقیت تلاش کنیم.

محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال باشگاه دیگر سخنران این معارفه بود که از تلاش کادر فنی و بازیکنان در فصل گذشته تقدیر کرد و گفت : بدون شک نگاه به گیتی پسند در رشته فوتسال خاص است و انتظارات از این تیم بسیار بالاست ، باید از امروز بسیار تلاش کنیم تا فعل خواستن را  صرف کنیم و این امید را داریم که بتوانیم فصل خوبی کنار هم داشته باشیم.

مسعود تابش مشاور باشگاه گیتی پسند هم در این جلسه گفت : آینده مال شما جوانان است اگر بازیکنی می خواهد به اوج خود برسد باید تلاش کند امروز در زمین اسم ها بازی نمی کنند بلکه با تلاش و پشتکار و کار تیمی می توان موفق شد .

بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال گیتی پسند در این جلسه به بیان دیدگاه های خود پرداختند و برای رسیدن به هدف خود متعهد شدند.