به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمدحسین عراقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در بودجه سال 95 باشگاه گیتی‌پسند، از سوی هیأت مدیره جواز حضور در لیگ دسته دو را نداشتیم، به همین دلیل از دو ماه قبل، این موضوع را به هیأت فوتبال استان اصفهان و اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام کردیم.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند با بیان اینکه متقاضیان زیادی از استان‌های شمالی، تهران، قم و فارس خواستار خرید امتیاز این تیم بودند، یادآور شد: سیاست هیأت مدیره و مسئولان ورزشی استان، ماندن امتیاز این تیم در اصفهان بود تا جوانان استان بتوانند از این امکان بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: متأسفانه باوجود تلاش‌های انجام‌ شده، هیچ سرمایه‌گذاری در استان اصفهان برای خرید امتیاز تیم دسته دومی گیتی‌پسند ابراز تمایل نکرد تا اینکه در روزهای اخیر، توانستیم با فرمول دیگری و بدون دریافت هرگونه وجه، امتیاز تیم را به مدت یکسال با شرایط مندرجه در مبایعه‌نامه، به باشگاه سپهر نقش‌جهان واگذار کنیم.

عراقی‌زاده با ابراز تشکر از اداره ورزش و جوانان و هیأت فوتبال و اصحاب رسانه که تلاش کردند این سهمیه در استان اصفهان باقی بماند، بیان داشت: امیدواریم در سال‌های آینده، باشگاه گیتی‌پسند بتواند یک‌بار دیگر در رشته فوتبال در کنار فوتسال تیمداری کند.