به گزارش روابط عمومی باشگاه، تیم گیتی‌پسند در هفته سوم لیگ برتر والیبال چهارشنبه _۲۵ مهرماه_ از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات اصفهان میزبان تیم والیبال مهرگان نور بود که این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع مهرگان تمام شد.

اسامی بازیکنان گیتی‌پسند: هادی شورکابی، مصطفی رئیسیان، امید سقلی، مهدی بیاتی، هومن باقری، عرفان جلالی نژاد، امیرحسن خانی، شایان سپهری، بنیامین ایگدری، شادمهر کمائی، امیرعلی دولتی، موسی سخاوی، امیرحسین ساداتی و علیرضا صفایی.

سرمربی: سعید عقیلی

اسامی بازیکنان مهرگان نور: شاگردان سعید عقیلی در تیم گیتی‌پسند بودند‌. معین نعمتی، فاروق گوگجلی، امیرحسین باوی، عیسی ناصری، احسان دانش‌دوست، یوسف کاظمی، امیر پژومان، امین نجفی، علی عشقی‌پور،  احد رضایی، مصطفی حیدری، محمد مثنی و معین فرنجک.

سرمربی: نقی ذکایی

در ست اول دو تیم پایاپای پیش رفتند، اما مهرگان ۳ امتیاز پیش افتاد و گیتیزنها تایم استراحت گرفت. مهرگان نور به امتیاز گیری خود ادامه داد، در مقطعی از این ست شاگردان عقیلی تفاضل امتیاز را کم کردند، اما در نهایت ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع تیم مازندران تمام شد.

در ست دوم گیتی‌پسند جلو افتاد و بازی خوبی ارائه داد، در امتیاز ۱۵ مهرگان نور بازی را به تساوی کشاند و در ادامه با بازی بهتر و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد.

در ست سوم گیتی‌پسند بازی متفاوتی از خود ارائه داد و با یک عملکرد مقتدرانه با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ ست سوم را به نفع خود تمام کرد.

در ست چهارم نیز گیتی‌پسند با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به برتری رسید تا تعیین برنده این دیدار به ست پنجم کشیده شود.

در ست آخر گیتی‌پسند بر خلاف دو دیدار گذشته نتوانست بازی را به سود خود به پایان برساند و با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ این ست را واگذار کرد تا در پایان این دیدار با برتری ۳ بر ۲ مهرگان خاتمه یابد.