به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، عصر امروز _پنج‌شنبه پنجم مهرماه_ تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۸:۰۰ در سالن شهیدسجادی اصفهان نخستین بازی دوستانه‌اش پیش از شروع فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال باشگاه‌های کشور را مقابل سپاهان‌نوین اصفهان انجام داد که همشهری گیتیزن‌ها با نتیجه ۳۲ بر ۳۰ به پیروزی رسید.

تیم هندبال گیتی‌پسند که فصل گذشته با یک‌تیم جوان و بودجه محدود کولاک کرد و به‌عنوان تنها نماینده اصفهان در مسابقات لیگ‌برتر ایران مقام سوم را به‌دست آورد در فصل پیش‌رو هم تداوم تفکر جوان‌گرایی که توسط مدیریت باشگاه و سرمربی تیم است را دنبال می‌کند و با تغییرات ۷۰ درصدی از مهره‌هایی جوان‌تر از فصل گذشته بهره می‌برد و در تلاش است ستاره‌های جدیدتری را به هندبال ایران معرفی کند.

در تقابل امروز گیتی‌پسند با سپاهان‌نوین، کیوان صادقی سرمربی گیتیزن‌ها از همه بازیکنان تیم در زمان‌های مختلفی از بازی استفاده کرد تا علاوه‌بر افزایش هماهنگی میان همه بازیکنان، جوانان جویای‌نام خودشان را برای یک‌فصل پرهیجان در لیگ‌برتر هندبال باشگاه‌های ایران آماده کنند. سعید علوی و پوریا فتاحی نیز تنها غایبان گیتیزن‌ها در دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان‌نوین بودند.

گیتی‌پسند نیمه‌اول بازی دوستانه امروز را با نتیجه نزدیک ۱۴ بر ۱۲ به سپاهان‌نوین واگذار کرد و در نیمه‌دوم هم علی‌رغم عملکرد خوبی که جوانان و خریدهای جدید گیتی‌پسند از خودشان به‌نمایش گذاشتند، مصاف تدارکاتی را که برای آماده‌سازی ا‌ین تیم جهت سومین حضور در لیگ‌برتر به‌انجام رسید، سپاهان با نتیجه ۳۲ بر ۳۰ در برابر شاگردان کیوان صادقی برنده شد.

تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان روز _دوشنبه شانزدهم مهرماه_ در چارچوب نخستین هفته از سی‌وهفتمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال رأس ساعت ۱۶:۰۰ در سالن شهیدسجادی میزبان نفت‌وگاز گچساران خواهد بود.

@fcgitipasand | #Handball