به گزارش روابط عمومی باشگاه، تیم والیبال گیتی‌پسند که برای فصل 1404-1403 لیگ برتر والیبال آماده می‌شود، تمرینات خود را از 24 مرداد ماه شروع کرده است. شاگردان سعید عقیلی در نخستین دیدار‌ دوستانه مقابل سپاهان قرار گرفتند، سپس برای رقابت‌های چهارجانبه راهی تهران شدند و با تیم‌های سایپا، صنعتگران امید و طبیعت بازی دوستانه انجام دادند.
در جریان یکی از این دیدارهای تدارکاتی علیرضا مباشری بازیکن خوب و باتجربه گیتی‌پسند از ناحیه دست مصدوم و فصل پیش رو را از دست داد.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال از چهارشنبه _11 مهرماه_ آغاز می‌شود که تیم والیبال گیتی‌پسند در اصفهان مقابل سایپا به میدان می‌رود.

سعید عقیلی در رابطه با شرایط تیم والیبال گیتی‌پسند، اظهار کرد: حدود دوماه است که تمرینات را شروع کردیم، بدنسازی بازیکنان به پایان رسیده و تمرینات گروهی را انجام می‌دهیم. بازی تدارکاتی با سپاهان و یک تورنمنت چهارجانبه قبل از شروع لیگ داشتیم که نتایج آن بد نشد. درحال حاضر در سالن مخابرات مشغول به تمرین هستیم تا برای مسابقات لیگ به آمادگی کامل برسیم.

وی در خصوص مصدومیت علیرضا مباشری، تصریح کرد: مباشری یکی از بازیکنان باتجربه و به نام ایران است که امسال خیلی می‌توانست به تیم جوان گیتی‌پسند کمک کند، اما با بدشانسی مواجه شد که امیدوارم هرچه سریع‌تر به میادین برگردد. به دلیل اینکه مباشری فصل را از دست داده به دنبال یک بازیکن خوب هستیم تا جایگزین شایسته‌ای برای این بازیکن شود.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند در پایان، گفت: جوان ترین تیم لیگ برتر والیبال را داریم که ریسک بزرگی است، اما من عاشق کار با جوانان هستم و امیدوارم نتایج قابل قبولی بگیریم.