به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، عصر امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ در چارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران، تیم هندبال گیتی‌پسند از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن ۲۵ آبان مجموعه‌ورزشی نقش‌جهان میهمان سپاهان بود و با نتیجه ۲۳ بر ۲۲ متوقف شد.

تیم هندبال گیتی‌پسند با کسب یک‌تساوی از بازی امروز نیز یک‌هفته مانده به پایان سی‌وششمین دوره مسابقات لیگ‌برتر مقام سومی‌اش در فصل جاری را قطعی می‌کرد. شاگردان کیوان صادقی بازی را با گل اول استارت زدند و علی‌رغم اینکه ۴ بر ۲ از حریف عقب افتاد اما در ادامه سه‌گل از سپاهان پیش افتاد و در ادامه نیمه‌اول را با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به میزبان باخت.

گیتیزن‌ها در نیمه‌دوم هم با نمایش خوب نتیجه را بازگرداندند اما شوت‌ها و چند پنالتی بازیکنان این تیم به گل تبدیل نشد تا سپاهان اختلاف خود را با گیتی‌پسند به ۵ برساند. با این وجود شاگردان کیوان صادقی با تلاش فراوان ۴ گل متوالی زدند و اگر بدشانس نبودند بازی با تساوی کشیده می‌شد که در نهایت سپاهان برنده از زمین بیرون آمد تا باخت به گیتی‌پسند در بازی رفت را جبران کند.

تیم هندبال گیتی‌پسند حالا یک‌بازی دیگر پیش‌روی خود دارد و با اینکه امروز مقابل سپاهان شکست خورد همچنان بالاتر از همشهری‌اش قرار دارد و درصورتی‌که مقابل مس کرمان در هفته پایانی لیگ‌برتر به پیروزی برسد به مقام سومی لیگ‌برتر خواهد رسید.

@fcgitipasand