به گزارش پایگاه خبری باشگاه، در دیدار معوقه از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت 20 امشب تیم‌های سپاهان ‌نوین و گیتی‌پسند اصفهان در سالن شهید میثمی اصفهان به مصاف هم رفتند.

در 10 دقیقه ابتدایی نیمه اول شاگردان شهداد مرتجی 5 بر 4 از حریف همشهری خود پیش افتادند، اما در دقیقه 16 این نیمه قرمزپوشان گیتی‌پسند توانستند برتری‌ را با گل از راه دور علی دادوند 9 بر 8 به سود خود برگردانند و کادرفنی سپاهان‌ نوین در همین لحظه درخواست وقت استراحت کرد. در ادامه و با گذشت 25 دقیقه از نیمه اول برتری این بار به سود طلایی‌پوشان تغییر کرد و آن‌ها 12 بر 10 پیش افتادند.

در 5 دقیقه پایانی نیمه اول هم گیتی‌پسند دو گل و سپاهان‌ نوین یک گل به ثمر رساندند تا این نیمه با نتیجه 13 بر 12 به سود زردپوشان سپاهان نوین به پایان برسد.

نیمه دوم با گلزنی مصطفی صالحی برای سپاهان‌ نوین و علی حیدریان برای گیتی‌پسند آغاز شد و یاران سپاهان‌ نوین با گذشت 10 دقیقه از این نیمه همچنان برتری یک گله خود در نتیجه 19 بر 18 را حفظ کردند.

در ادامه دو تیم پایاپای پیش رفتند و در دقیقه 20 نیمه دوم‌ دیدار با نتیجه 23 بر 23 دنبال می‌شد و بازیکنان سپاهان‌ نوین تا دقیقه 25 نیمه دوم 4 گل به ثمر رساندند تا نتیجه 27 بر 24 را به سود خود روی تابلو ثبت‌ کنند. در دقایق پایانی نیز شاگردان شهداد مرتجی اختلاف 3 گله را حفظ کرده و با نتیجه‌ 30 بر 27 پیروز این دیدار حساس لقب گرفتند. شاگردان کیوان صادقی در تیم گیتی پسند نیزبا این شکست 17 امتیازی باقی ماندند و امیدهای خود را برای حضور در پلی آف کمرنگ کردند. 

نیمه اول 13 بر 12 و نیمه دوم به سود 17 بر 15 به سود سپاهان‌ نوین و در نهایت مسابقه با نتیجه 30 بر 27 به سود این تیم خاتمه یافت.

منبع : تسنیم