به گزارش پایگاه خبری باشگاه در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته‌اول والیبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و گل‌گهر سیرجان از ساعت 18 در سالن فدراسیون والیبال جمهوری‌اسلامی ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

گیتی‌پسند که با شکست دادن اسپورت‌هوشیار تبریز به این مرحله رسیده بود با گل‌گهری بازی کرد که با پیروزی مقابل آریا تنکابن در نیمه‌نهایی حضور پیدا کرد.

گیتی‌پسند در ست نخست موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی برسد.

در ست دوم گل‌گهر نتیجه را جبران کرد و ۲۵ بر ۱۸ به برتری این ست رسید.

ست سوم بسیار نزدیک و حساس پیش رفت اما این شاگردان عقیلی بودند که ۲۸ بر ۲۶ بازی را مال خود کردند و از رقیب پیش افتادند.

ست چهارم گیتی‌پسند برای قطعی کردن پیروزی و گل‌گهر برای بازگشت و گرفتن شانس مجدد به برد نیاز داشت. در نهایت این دست ۲۷ بر ۲۵ به سود سیرجانی‌ها به اتمام رسید.

در ست پنجم و پایانی این بازی نفس‌گیر، گیتی‌پسند با ارائه نمایش فوق‌العاده و عملکرد بهتر نسبت به گل‌گهر، ۱۵ بر ۱۳ ست آخر را به نام خود ثبت کرد و برنده جدال رفت مرحله نیمه‌نهایی لقب گرفت.

دیدار برگشت این دو تیم روز سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه ساعت ۱۵ در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود. در صورتی‌که گیتی‌پسند برنده آن جدال شود فینالیست خواهد شد و به لیگ برتر صعود خواهد کرد و اگر گل‌گهری‌ها به پیروزی برسند کار به بازی سوم کشیده می‌شود؛ دیداری که در روز چهارشنبه مورخ هجدهم اسفندماه طبق بازی‌های اول برگزار می‌گردد.

بازی رده بندی و فینال نیز به‌صورت تک بازی در روز جمعه بیستم اسفندماه برگزار می‌شود.