به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت 20 امشب تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و زاگرس اسلام آباد غرب در سالن شهید سجادی اصفهان به مصاف هم رفتند.

در 15 دقیقه ابتدایی نیمه اول گیتی‌پسند بود که با نتیجه 9 بر 3 برتری را از آن خود کرد و نشان داد که تعطیلات باعث پس‌رفت آن‌ها نشده است و شاگردان جوان کیوان صادقی برای کسب رتبه‌های بالای جدول انگیزه فراوانی دارند.

در 15 دقیقه دوم این نیمه نیز قرمزپوشان گیتی‌پسند برتری را حفظ کرده و با نتیجه‌ 18 بر 10 در پایان نیمه اول به رختکن رفتند.

در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم شاگردان کیوان صادقی با به ثمر رساندن 6 گل دیگر نتیجه را به 24 بر 11 به سود خود افزایش دادند.

قرمزپوشان اصفهانی بازی خوب خود را تا انتهای دیدار ادامه دادند و توانستند جدال مقابل زاگرس اسلام آباد را با نتیجه 37 بر 21 پیروز شوند.

حواشی

یک دقیقه سکوت و گرامیداشت زنده یاد غلامعباس اسماعیلی پیشکسوت هندبال در آغاز دیدار دو تیم به همت باشگاه گیتی پسند و تجلیل از چهار بازیکن ملی پوش ساحلی گیتی پسند در ابتدای این دیدار که در مسابقات قهرمانی آسیا مقام سومی را بدست آوردند از مهم ترین حواشی این دیدار بود.