به گزارش پایگاه خبری باشگاه جلسه هم اندیشی مربیان تیم های فوتسال گیتی پسند ظهر امروز در سالن اجتماعات هتل عالی قاپو اصفهان برگزار شد

در این نشست سرمربیان پنج رده بزرگسالان ، امید ، جوانان ، نوجوانان و نونهالان گیتی پسند و کادر فنی آنان همراه با مدیران باشگاه و همچنین محمد حسین عراقی زاده عضو هیئت مدیره و قائم مقام باشگاه اهداف این مجموعه ، برنامه ها ، آخرین مطالب را بیان کردند.

در ابتدای این جلسه محمد حسین عراقی زاده قائم مقام و عضو هیئت مدیره باشگاه ضمن خوش آمد گویی از برنامه های گیتی پسند در رده بزرگسالان و رده های سنی گفت و افزود هدف از این نشست ارتباط بهتر ما بین کادر فنی تمام رده های سنی است تا بتوانیم پشتوانه ای برای تیم بزرگسالان باشیم . امیدواریم از تجارب تیم بزرگسالان نیز بتوانیم در رده های پایه استفاده کنیم.

در ادامه محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال بزرگسالان از آخرین سیستم های روز فوتسال دنیا گفت و از برنامه های تیم بزرگسالان باشگاه جهت بهبود ضعف های موجود و تقویت نقاط قوت تیم فوتسال بزرگسالان و لزوم توجه به رده های سنی گفت و افزود بدون شک درهای تیم بزرگسالان باشگاه به روی جوانان باز است و امیدواریم بتوانیم نیروی جوانی را به تیم اصلی باشگاه باز هم تزریق کنیم.

در ادامه سرمربیان و مربیان حاضر در این هم اندیشی سوالات و برنامه های خود را بیان و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.