تیم فوتسال گیتی پسند با واگذاری نتیجه به  مس سونگون ورزقان نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه، شانزدهم اسفندماه روزی بود که چهره قهرمان فوتسال ایران در سالن پیروزی اصفهان مشخص شد .

دو تیم فوتسال گیتی پسند و مس سونگون ورزقان در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده تبریز 5 بر 3 به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

دیدار رفت دو تیم در تبریز با نتیجه بدون گل به پایان رسیده بود و همه چیز به بازی برگشت موکول شد.

گیتی پسندی ها که با نمایش تماشایی در تبریز یک تساوی ارزشمند را با خود به ارمغان آورده بودند چشم زیادی به بازی برگشت و استفاده از امتیاز میزبانی دوخته بودند تا با حمایت هواداران خود در خانه بتوانند جام را در اصفهان نگه دارند.

در نیمه نخست این دیدار گیتی پسند با یک شروع طوفانی خیلی سریع توسط محمد شجری به گل برتری دست یافت که بلافاصله توسط علیرضا عسگری از مس سونگون پاسخ داده شد. در ادامه انگیزه و تلاش سرخ پوشان توسط مهدی جاوید و سعید احمد عباسی به پیروزی سه بر یک تیم اصفهانی ختم شد و جنگندگی بازیکنان اسماعیل تقی پور راه به جایی نبرد.

با آغاز نیمه دوم مسی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند دامنه حملات خود را گسترش دادند و واکنش های تماشایی سپهر محمدی دربرابر انگیزه مسی ها راه به جایی نبرد تا فرهاد فخیم با دوگل، سعید تقی زاده و علیرضا عسگری راه قهرمانی را برای تیمشان هموار کنند.

در حاشیه

استقبال پرشور اصفهانی ها از فینال لیگ برتر فوتسال از جذابیت های مهم این دیدار بود که با حضور خود در سالن حال و هوایی خاص رقم زدند.

از دیگر حاشیه های این بازی می توان به حضور هواداران مس سونگون در ورزشگاه پیروزی اصفهان اشاره کرد که با دو دستگاه اتوبوس خود را به اصفهان رسانده بودند و یکصدا تیم محبوبشان را تشویق می کردند.

هواداران دو آتیشه سپاهان در این روز حساس تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال را تنها نگذاشته بودند و با حضور در سالن حمایت خود را از تیم گیتی پسند اعلام کردند.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی نیز از نزدیک شاهد آخرین دیدار فینال لیگ برتر فوتسال بود.

فینال لیگ برتر فوتسال همزمان از سه شبکه ورزش، اصفهان و تبریز پخش شد.