به نام پروردگار خوبیها
جناب آقای مرتضایی
با سلام و احترام
الف) در مصاحبه حضرتعالی فحاشی پشت دروازه ها عنوان شده بود که فرمودید چنین نبوده و برداشت خبرنگار بوده است .
ب) از لحاظ شما ، هواداران اگر هرگونه شعاری (نه فحاشی) سر دهند شاید اشکال داشته باشد ولی بعید می دانم جلو برو ، عقب برو و یا سوال از دروازه بان از سوی هواداران فحاشی تلقی شود.
ج)جناب مرتضایی ورزشگاه محل مقدسی است که ما نیز اعتقاد و باور داریم که می بایست فرهنگ ، اسلامی در آن رعایت شود ولی این را هم بدانیم که ورزشگاه سر کلاس مدرسه نیست که همه ساکت بنشینند بلکه فضای تشویق می بایست ایجاد شود .
د)امیدوارم کلیه ورزشگاه های کشور عاری از فحاشی و شعار علیه خانواده ورزشکاران شود که البته این مهم هیچگاه در اصفهان و از سوی تماشاگران فهیم گیتی پسند ابراز نشده.
ه)در پایان اعلام می دارد نوار صوتی هرچند کوتاه و قابل پخش ارائه می گردد و امید است همه باشگاه ها دست به دست هم دهند تا فضای سالم ایجاد شود و نه فقط در حد شعار باشد ( در ضمن تصاویر صوتی و تصویری از ورزشگاه هایی که تیم گیتی پسند دیدار دارد موجود می باشد که به دلیل محدودیت قابل پخش نیست ولی درصورت درخواست مراجع قضائی قابل ارائه می باشد)
توضیح:
با توجه به تماس های تعدادی از بزرگان فوتسال مبنی بر حذف فایل صوتی بدلیل اهانتهای زیاد در آن ، لذا این باشگاه فایل را از دسترس خارج می نماید.