به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمد حسین عراقی‌زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در گفتگویی اظهار داشت: هر رقابتی معمولا همراه با اشتباهات داوری است شاید در 2 هفته آغاز لیگ اشتباهات بیشتر از قبل باشد اما این جریان هیچ ارتباطی به تیم‌های متمول و بالا نشین جدول ندارد. از سوی دیگر این 2 معیار نباید منفی باشد اگر باشگاهی متمول است یعنی برای موفقیت فوتسال کشورش هزینه می‌کند و در صدر بالا بودن رتبه‌اش در جدول نیز تلاش خود را برای ارتقا سطح فنی لیگ فوتسال به کار گرفته است پس عقابی به جای اعتراض باید تلاش کند یا تیمش را قدرتمند سازد یا پشتوانه باشگاه ساوه محکم کند.
وی افزود: فیلم بازی در اختیار ماست عقابی هم اگر اعتراض دارد بهتر است به صورت رسمی به آن رسیدگی کند نه اینکه داور و یا تیمی را متهم نشان دهد و رئیس کمیته فوتسال، ناظر بازی و یکی از ناظران باتجربه داوری در سالن حضور داشتند اما مورد مشکوکی ندیدند، نمی‌دانم عقابی با استناد به چه چیزی بیاناتش را رسانه‌ای کرده اما به وی توصیه می‌کنم یک بار بدون عصبانیت و با آرامش به صورت منطقی فیلم بازی را ببیند که چند بار نیز به ضرر ما سوت زد، در حالیکه عادلانه نبود.
وی افزود: تیم گیتی پسند نباید جوابگوی گل نزدن و استفاده نکردن شهرداری ساوه از موقعیت‌هایش باشد، ما باید جواب پنالتی که برای شهرداری ساوه گرفته شد و آن را هدر داد، باشیم؟ یا اینکه باید متعهد شویم که چرا توپ ساوه‌ای ها دوبار پشت سر هم به تیرک دروازه خورد و به بیرون رفت چون وقت لازم را نداشتند؛ اگر به نفع ما سوت می‌زد، چرا در نیمه نخست 4 خطائه و در نیمه دوم 5 خطائه شدیم؟
عراقی زاده در پایان اضافه کرد: آقای عقابی این حرف‌ها قدیمی شده و تیم‌های لیگ برتر یاد گرفته‌اند مسئولیت باخت را به گردن بگیرند، بهتر است بعد از شکست به دور از هیجانات و با منطق صحبت کنید تا کسی را زیر سوال نبرید.