به گزارش پایگاه خبری باشگاه، عصر امروز مراسم اختتامیه ورزش کارکنان گروه صنایع گیتی پسند در سال 1401 با حضور حاج علیرضا جنتی، مدیران و پرسنل گروه صنایع گیتی پسند برگزار شد.
در این مراسم در ابتدا محمد حسین عراقی زاده عضو هیات مدیره و قائم‌مقام باشگاه گیتی پسند گزارشی از فعالیت های باشگاه در دو بخش ورزش قهرمانی و کارگری ارائه نمود.
عراقی زاده با تاکید بر دستور مدیر عامل گروه صنایع گیتی پسند برای توسعه ورزش کارکنان برای پرسنل گروه گفت :در سال 1401 در ورزش صبحگاهی، ورزش در محیط کار، مسابقات درون و برون واحدی شرکت های گیتی پسند تمرکز کردیم و در کنار طی تقویم سالیانه خود 7 رشته در مسابقات مدیران، 11 رشته در مسابقات کارکنان، 3 رشته در مسابقات ستادی برگزار کردیم.
عضو هیات مدیره باشگاه افزود :فعالیت های مناسبتی هفته کارگر و هفته تربیت بدنی در کنار آموزش شنا، فعالیت های همسران و دختران، استخر پدر و پسر، آکادمی فوتسال برگزار کردیم که بیش 125 هزار نفر از پرسنل و خانواده ها درگیر فعالیت های ورزشی شدند که نسبت به سال گذشته بیش از 13 هزار نفر افزایش داشتیم.
علی تیغ ساز رئیس اداره ورزش کارگران استان اصفهان دیگر سخنران این مراسم بود که گروه صنایع گیتی پسند را ممتاز در ورزش کارکنان در کل ایران یاد کرد و گفت تنها شرکتی که در ایران فعالیت درون کارگاهی دارد گیتی پسند است و باعث افتخار استان اصفهان است چنین مجموعه ورزشی در این استان وجود دارد، بدون شک شور و شوق پرسنل این مجموعه صنعتی برای ورزش بر کسی پوشیده نیست امیدوارم مسئولین این شرکت در ادامه مسیر خود راه های پیشرفت روز افزون را طی کنند.
حاج علیرضا جنتی مدیر عامل گروه صنایع گیتی نیز دیگر سخنران این برنامه بود که گفت : باشگاه گیتی پسند در بحث ورزش قهرمانی با پوشش بیش از 600 ورزشکار در سه رشته فوتسال، هندبال و والیبال در تمام رده های سنی خود در لیگ برتر ایران وفعالیت گسترده در حوزه ورزش کارکنان آن هم با 10 پرسنل در ایران ممتاز است. وی افزود: هدف باشگاه در کنار ورزش قهرمانی درگیری تمام پرسنل خود به ورزش است و در حال طرحی هستیم که سال آینده اگر پرسنل و مدیران گروه در فعالیت های ورزشی ورود نکند مشمول جریمه انضباطی شود، الحمد الله امروز 75 درصد مجموعه درگیر ورزش هستند و باید این درگیری را به صد در صد در سال آینده برسانیم.
در ادامه با حضور مدیران گروه صنایع گیتی پسند جوایز تیم ها و نفرات برتر در ورزش کارکنان گروه صنایع گیتی پسند در رشته های مختلف اهدا شد.